Norrköpingstråden del 7
Tisdag är bokad då...
- Håll tummarna för att det är sol å uppehåll på 1 Maj - för då ska vi ut å åka Cadillac!!!!
Tisdag är bokad då...
- Håll tummarna för att det är sol å uppehåll på 1 Maj - för då ska vi ut å åka Cadillac!!!!
Badprinsessan - Ja om vädret tillåter!!
Bilen är Nylackad å nybesiktigad... Tyvärr så har vi inte hunnit å sätta på en ny cab till bilen... så det blir så blött i den om det regnar! Det är STOOOORA hål i den nuvarande... men sen blir den tipp topp som ny när vi fixat den nya!!!
Fyyyaa på chefen som inte låter sessan va ledig! FyyyySan!!!
Jag kommer inte riktigt ihåg... men det står i NT.. det är samling vid motorgården kl 1200 för jenkarna... plastcabbar å nyare bilar kommer vara på fotbollsarenan - vad den nu heter här i stan!!!
Så jag kan tänka mig att den börjar vid 1400 - kanske! Vägen är jag heller inte säker på, då de bytt från förra året!
Vad är det han meckar för bilar? - bäst är nog att sätta ut en annons i tidningen efter lokal... Det finns en hel del nöjes-meckare här i stan!
MG
Jag är ute efter en växellåda till en Volvo 850 T5 -94... har han en sån vorde det kalas... Åsså emblem till Cadillackens bagagelås..
Nu ska det cruisas!!!
ses där vid etttiden då....
Hihi - Undrar om Tindrande har bäbis nu?
Hej å hopp!!
Har missat å skriva att det är fika på färgaregården kl 1300 - jag firar att jag fyller år idag å alla är välkommna å ta en kaffe med oss!!!!
-Å vill man inte fira så är man välkommen å bara fika...
Kram kam på er!
Hej hej
- så det var fika igår!! Det missade jag!
var på babysimmet sista gången för den här terminen!!!
Nu ska jag å sambon åka på Birka Paradise!!
Ses nästa vecka!!!
SkeeeppOOOooohooooj!!!
Nomad -
Riktigt så illa är det inte... men vill man börja till hösten är det nästan sent å anmäla sig nu! men ring till dem!
Jag ringde i november för å börja i jan - då var det fullt men jag stod på kö- sen ringde de i december å gav mig plats!
-Det är många som anmäler sig men hoppar av sen verkar det som...
Ja just det...
jag hoppar nog fikat idag...
Det är så regnigt jue....
Hej hej på er!!!
Hoppas nin har detr trevligt på fikan idag!!
Själv ska jag ut å leta morsdag å födelsedagspresenter... å sen hinna till Nyköping över helgen!!!
Kram på er!!!
Hej hej!!! jag vill åxå komma på onsdag - jag jobbar på em så jag å Tilde kanske hinner stanna till nån timme.
Imorgon är det veteranbilsträff i Skänninge - då ska det åkas Cadillac...
En till som undrar - för mig passar färgargården perfekt vid 1300 tiden....
Är det det som gäller?
Hej hej allihopa - hoppas ni har en bra sommar - Jag är hemma lite snabbt å svänger in här för att säga hej!!!
Sommaren har vart underbar - var en vecka till Berlin med sambon - Tilde var hos Farmor å Farfar - Underbart å få vara ett kärlekspar på tu man hand - kom hem å är nyförlovad å nykär!!!! nu igen... (nykär, såklart)
Ska åka hem till mina föräldrar i skärgården å ta det lugnt på stranden ett par dagaar till nu... Sambon börjar jobba på tisdag så då återgår jag till rutinerna med fikor å sköna promenader...
Ha det gott allihopa!!!
Kram kram
Karin å Tilde