Inlägg från: KisseKattmamman |Visa alla inlägg
  • KisseKattmamman

Norrköpingstråden del 7

Tisdag är bokad då...

- Håll tummarna för att det är sol å uppehåll på 1 Maj - för då ska vi ut å åka Cadillac!!!!

• KisseKattmamman

Badprinsessan - Ja om vädret tillåter!!

Bilen är Nylackad å nybesiktigad... Tyvärr så har vi inte hunnit å sätta på en ny cab till bilen... så det blir så blött i den om det regnar! Det är STOOOORA hål i den nuvarande... men sen blir den tipp topp som ny när vi fixat den nya!!!

Fyyyaa på chefen som inte låter sessan va ledig! FyyyySan!!!

• KisseKattmamman

Jag kommer inte riktigt ihåg... men det står i NT.. det är samling vid motorgården kl 1200 för jenkarna... plastcabbar å nyare bilar kommer vara på fotbollsarenan - vad den nu heter här i stan!!!

Så jag kan tänka mig att den börjar vid 1400 - kanske! Vägen är jag heller inte säker på, då de bytt från förra året!

Vad är det han meckar för bilar? - bäst är nog att sätta ut en annons i tidningen efter lokal... Det finns en hel del nöjes-meckare här i stan!

• KisseKattmamman

MG

Jag är ute efter en växellåda till en Volvo 850 T5 -94... har han en sån vorde det kalas... Åsså emblem till Cadillackens bagagelås..

Nu ska det cruisas!!!

• KisseKattmamman

ses där vid etttiden då....

• KisseKattmamman

Hihi - Undrar om Tindrande har bäbis nu?

• KisseKattmamman

Hej å hopp!!

Har missat å skriva att det är fika på färgaregården kl 1300 - jag firar att jag fyller år idag å alla är välkommna å ta en kaffe med oss!!!!

-Å vill man inte fira så är man välkommen å bara fika...

Kram kam på er!

• KisseKattmamman

Hej hej

- så det var fika igår!! Det missade jag!
    var på babysimmet sista gången för den här terminen!!!

Nu ska jag å sambon åka på Birka Paradise!!

Ses nästa vecka!!!

SkeeeppOOOooohooooj!!!

• KisseKattmamman

Hej hopp - nu har jag läst ikapp lite.... såg att det är fika imorgon - har inte bestämmt mig än - men vi får se!!!

Rekommenderar varmt å åka med Birka paradise - fräsch båt som bara den!!! Å skojigt...

Vi hittade ett stort konferensrum där de körde schlager på storbildstv- å hejjade vilt på Finland!! Hej vicken fart det vart på båten sen!!!

Säger bara Pinacoladas!!!!
  • KisseKattmamman

Nomad -
    Riktigt så illa är det inte... men vill man börja till hösten är det nästan sent å anmäla sig nu! men ring till dem!

Jag ringde i november för å börja i jan - då var det fullt men jag stod på kö- sen ringde de i december å gav mig plats!
    -Det är många som anmäler sig men hoppar av sen verkar det som...

• KisseKattmamman

Ja just det...
    jag hoppar nog fikat idag...

Det är så regnigt jue....

• KisseKattmamman

Hej hej på er!!!

Hoppas nin har detr trevligt på fikan idag!!

Själv ska jag ut å leta morsdag å födelsedagspresenter... å sen hinna till Nyköping över helgen!!!

Kram på er!!!

• KisseKattmamman

Hej hej!!! jag vill åxå komma på onsdag - jag jobbar på em så jag å Tilde kanske hinner stanna till nån timme.

Imorgon är det veteranbilsträff i Skänninge - då ska det åkas Cadillac...

• KisseKattmamman

En till som undrar - för mig passar färgargården perfekt vid 1300 tiden....

Är det det som gäller?

• KisseKattmamman

Hej hej allihopa - hoppas ni har en bra sommar - Jag är hemma lite snabbt å svänger in här för att säga hej!!!

Sommaren har vart underbar - var en vecka till Berlin med sambon - Tilde var hos Farmor å Farfar - Underbart å få vara ett kärlekspar på tu man hand - kom hem å är nyförlovad å nykär!!!! nu igen... (nykär, såklart)

Ska åka hem till mina föräldrar i skärgården å ta det lugnt på stranden ett par dagaar till nu... Sambon börjar jobba på tisdag så då återgår jag till rutinerna med fikor å sköna promenader...

Ha det gott allihopa!!!

Kram kram
    Karin å Tilde

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7