Måste bara skriva av mig.... e helt förstörd just nu.... Klarar inte av värmen som kom idag och förmodligen fortsätter..... trodde jag skulle svimma flera gånger idag... trots att jag drack.... och hoppar fram på min kryckor för min överbelastade fot.... Varför e det så svårt att säga ifrån när man e gravid.... har hoppat runt på stan hela dagen för att min ogravida kompis skulle shoppa, sedan suttit ute i solen länge och på kvällen sutte ute på uteservering länge för att hon ska få sin öl i kvällssolen..., jag kunde ej säga ifrån att jag inte orkar och det märker jag av nu.... trots stödstrumpor kyla och högläge vill inte den fruktansvärda svullnaden i fötterna ge me sig och bara under denna dag har jag gått upp fyra kilo!!!! det e ju helt orimligt.... Har ej ätit något onyttigt alls..... e det fel på vågen e det massa vätska eller e det havendeskapsförgiftning? ska till bm på måndag så jag hoppas det har gett med sig till dess, bara gråter nu för jag e så orolig, vet inte vad jag ska göra för att få bort vätskan.... min man jobbar natt och min kompis som ej bor i stan som e på besök hos mig bestämde sig sent för att gå ut och ta några öl med nån, känner mig totalt ensam och rädd. ska man behöva ha så här när man nu e i vecka 37+0? nä nu får barnet komma snart så man kan få tillbaka hälsan. ville bara skriva av mig. kram!