Inlägg från: Nanny Ogg |Visa alla inlägg
  • Nanny Ogg

Norrköpingstråden del 7

Grattis till jobbet Jeja80, vad roligt! Här är en till som inte kan fika dagtid - jag träffas gärna kväll eller helg.

Trevlig valborg på er allihop!

• Nanny Ogg

Tingan: här är en till som fortfarande "bara" är gravid Vet att CG Nkpg är det också, men är vi några fler här inne som går i väntans tider?

• Nanny Ogg

Badprinsessan - GRATTIS! Håller tummarna!

• Nanny Ogg

Tingan

Hoppas du mår bättre i dag. Håller med dig, ibland hjälper det i alla fall mentalt att skriva av sig lite. Lär dig nu av läxan och säg ifrån till kompisen nästa gång - precis som TEM säger så förstår hon säkert bara du förklarar för henne.

Själv är jag i v 36 och mår (förutom halsbrännan) prima, lider med dem som inte har det som jag! Nu ska jag gå ut i sommarvärmen och njuta - ha en bra dag allihop!

• Nanny Ogg

Fikar också gärna denna vecka - har äntligen semester och har förmodligen lite tid på mig innan liten tittar ut! Onsdag kl 13 är ok för mig

• Nanny Ogg

Har BF i dag! Gud så overkligt, allt känns precis som vanligt! Varit hos BM i dag, kan konstatera att om liten inte behagar titta ut av sig själv så kommer igångsättning att ske samma dag som min bror gifter sig...skulle det inte vara typiskt?!! Men vi är ju inte där än förstås...

• Nanny Ogg

äntligen! det blev en liten lea! :-d

• Nanny Ogg

Kaya (och alla andra "nya") - välkommen i gänget, här är ytterligare en 30-plussare!

CG Nkpg , Christine 24år, gravid med bf 23/7. Sambo Henrik 29år

Concordia på fl heter Andrea är 24 år. Ella snart 16 månader 050330. Fästman Per 28 år.

ericas mamma Tessan 21(22i höst)Erica snart 6mån (060202)fästman Henka 29

Kaya (Anna) 35 år, 2 barn. Pojke 5.5 år (fyller 6 år i Januari) och flicka 9 månader (fyller 1 år 8/10 2006). Min man heter Niclas.

Kenzie 21 år med Theodor snart 4 månader (060329). Fästman David 26

luull 29år gravid bf 5/11 sambo patrik.

1malle (Malin) 34år, Ola snart 5 månader (060222), Jonathan 14år. Maken Anders samt hans döttrar på 9 o 12 år

Mamma Fia 23 år med Emilia 15 månader 050421 och bf 070227. Fästman Johan 31 år. + styvson Erik 10 år i september.

Matilda86 Matilda 20år med Ester 3½månad (060329)

M G Mikaela 25 år med Sebastian snart 4 mån (060322), fästman Micael 35 o hans dotter Fia, 10 år.

Minimalla (Malin) 31 år, Stella snart 5 månader (060224). Sambo James

Nanny Ogg (Sylvia) 32 år, Lea 2 dagar (060715), sambo Sören och hans tre söner

Tindrande (Linda) 24 år, 2 barn. Gabriel 3 år Isabelle 2,5 månader. Gubbe Fredrik 26

Älskade ängeln Susanne 27, Cornelia snart 6mån (060124), sambo Mikael

• Nanny Ogg

C G - lycka till, det kommer att gå jättebra! Snart har ni lilla pyret hos er! *kramar om*

• Nanny Ogg

C G - grattiskramar i mängder! Något namn på killen?

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7