• Evas

Mammor i Askeby Linköping?

Hej!

Undrar om det finns några mammor som bor i Askeby utanför Linköping? Jag bor för tillfället i Linköping men ska flytta till Askeby efter sommaren så det vore kul att lära känna några mammor i Askeby!

Mvh
    Eva

• Svar på tråden Mammor i Askeby Linköping?
  • Evas

Vad kul att "träffa" lite Askebyfolk! Var i Askeby bor ni? Vi ska flytta till det nya kungshagsområdet, huset kommer imorgon!

Vi har en liten Linn som är 7 veckor eller 2 veckor eftersom hon föddes för tidigt. Finns det några aktiviteter för barn i Askeby ex öppen förskola?

Vad tycker ni annars om att bo i Askeby?

Mvh
    Eva

• Evas

Yael: Det röda huset med förhöjt väggliv är vårt, vi är nöjda med husval och fin färg... Får spana efter erat hus nästa gång jag är ute i Askeby. Är det trevligt folk i området? Är det mycket yngra människor?

Finns det två öppna förskolor? Är det någon skillnad? Är något bättre än det andra? Tänkte eventuellt om man skulle åka några gånger innan sommaren för att lära känna lite mammor!

Då fick jag även indirekt svar på att det finns ett församlingshem vid kyrkan. Vi funderar nämligen på att döpa Linn i Askeby men eftersom huset inte är klart till dess så skulle jag kolla om det fanns ett församlingshem...

Mvh
    Eva

Svar på tråden Mammor i Askeby Linköping?