För oss med migrän
Hej, jag har inte skrivit i tråden tidigare, och jag har inte heller läst igenom hela, men en del iaf.
Jag måste bara fråga lite, har ni blivit rekomenderade att ta ipren/treo och panodil tillsammans? Det är det enda min läkare säger åt mig att göra, men jag känner lite oro inför det då jag alltid lärt mig att man inte ska kombinera olika smärtstillande. Och sen undrar jag, vet ni nåt man kan göra för att minska risken att drabbas av magsår då man tar treo eller ipren?
Jag har dessutom ofta en brännande känsla på ena sidan av mitt huvud, det är väldigt obehagligt och jag kan verkligen inte förstå vad det är. Tidigare har jag trott att det kommit och gått tillsammans med migränen, men nu började det förra måndagen och migränen kom på tisdagen och stannade till torsdagen...och idag är det söndag men det bränner fortfarande i huvudet. Nån som har nån aning om vad det kan vara?
Vet ni nån bra kylande behandling? Nåt som håller kylan länge? Har migracap, men tycker kylan försvinner fort...skulle vilja kunna ha den i någon timme eller så.