Inlägg från: Skrollisen |Visa alla inlägg
  • Skrollisen

För oss med migrän

Jag fick migrän när jag började med ppiller.. Fast den kopplingen drog jag långt senare. Iaf sen jag slutade m ppiller för 2 år sen har jag fått jättemycket mindre migrän.. Innan hade jag det minst 2-3 gång i månaden. Nu efter 2 år utan har jag det kanske 1 gång var annan månad.

• Skrollisen

eddies mamma: Jag har oxå anervan men det är lite alltid de funkar.. fast bättre än andra tabletter jag testat iaf..
    trinity 78: va? får man hjärnskador??

• Skrollisen

har haft en riktig migrän veckan nu.. förra tis (2/5)låg jag utslagen i 2h, ons 3h+2h+3h, tors 4h, lör 2h+3h, tis 4h + 2h, ons 3h+2h och idag tors 3 h.... emellan där "vanlig" huvudvärk.. Orkar INTE mer.. Medicinen hjälper inte heller får väl boka tid för en skallröntgen så att det inte är nåt annat fel, men vågar inte..

• Skrollisen

an citodon står det såhär i fass:
    Graviditet
    Intag av Citodon ska undvikas av kvinnor som planerar graviditet eller är gravida. Behandling under någon del av graviditeten ska endast ske efter läkares ordination.

är ni verkligen säkra på att det inte påverkar fostret?

• Skrollisen

eddiedmamma: jag har också ont i ena kinden. eller ja, det börjar över höger öga och trycker jättehårt så jag får flimmer framför ögonen sen blir smärtan bara värre och halva ansikte blir lite förlamat som när man fått bedöving hos tandläkaren.. det håller i sig i flera timmar efter attacken gått över..

bullisklubben:shit, varje dag, hur står du ut? stackars dig..

har fått citodon utskrivet nu, få se om det funkar..

• Skrollisen

zach: åh nej, stackare! finns det ingenting som hjälper? när jag skaffade min bettskena blev morgonmigränen mycket bättre..

Svar på tråden För oss med migrän