• Vintersaga

Någon fler som ej kan sova?

Jobbar natt i natt och håller mig vaken!
    Hur är det med er andra. Kan ni inte sova bara ikväll, eller har ni sömnproblem?

• Vintersaga

Som gravid sov jag konstant!
    Gick på starka illamåendetabletter och de gjorde mig sååå trött.
    Numera har jag rätt svårt att sova och det hjälper inte att jobba två nätter i veckan och sedan sova på dagen, för att försöka sova nästa natt...

• Vintersaga

Kladden: Varför ledsen och rädd?

• Vintersaga

Millimani: Är det dottern som håller dig vaken, eller är det du som inte kan sova?

• Vintersaga

Kanske ska vi öppna en sömn-tipstråd...?

Verkar som om vanligaste rådet dock blir att gå bort från datorn och lägga sig **s**

• Vintersaga

eilenna78 : Ha det så bra! Och njut av Italien!!!

Millimani: Har du testat avslappningsband att lyssna på? Eller att få massage?
    JAg har också problem med att tankarna snurrar, och det kom när jag fick barn. Vaknar mycket lättare nu, eftersom jag alltid lyssnar efter lillan. Ibland vaknar jag och "hör henne", trots att hon är helt tyst.

• Vintersaga

Vände alltid själv på dygnet innan. Men dottern vände tillbaka det! Hon sover som en stock på natten, men är vaken nästan hela dagen!
    Men nu när jag börjat jobba natt och sover förmiddagen efter, är det omöjligt att somna på kvällen. **pust**Och jag behöver min sömn för att orka vara trevlig.

Svar på tråden Någon fler som ej kan sova?