Sprutorna på flyget
Jag ringde faktiskt Öresundskliniken och frågade och de sa att det finns ett intyg som de kan utfärda. Kanske vore en idé att få tag på ett sånt intyg?
//Maria
Jag ringde faktiskt Öresundskliniken och frågade och de sa att det finns ett intyg som de kan utfärda. Kanske vore en idé att få tag på ett sånt intyg?
//Maria
När det gäller handbagage eller resväska så påpekade min bm på kliniken att handbagaget vore bäst för man vill ju inte BLI AV med sprutorna. Resväskor försvinner ju ibland och det vore ju en smärre katastrof...
Loppeloppan, Fly Me tappade bort min pappas väska i julas och var JÄTTETASKIGA när de inte ville hjälpa oss att få väskan (som hade hamnat i Göteborg i stället för i Malmö) - de vägrade att skicka väskan med ett annat plan trots att detta var ca. en vecka före jul och väskan innehöll alla våra JULKLAPPAR! Himla dåligt. Pappa fick väskan när han kom hem till Stockholm och vi fick vara utan klapparna på julafton...
Det var nära att vi gick ut i kvällspressen med historien - tänk vilken bra artikel det hade blivit med en gråtande familj utan julklappar på självaste julafton! Men det blev aldrig av. Men nu har jag åtminstone skrivit det här. Och du, säkrast är nog att ta sprutorna i handväskan...
//Maria