Inlägg från: Sammie |Visa alla inlägg
  • Sammie

Vad har ni på er hemma?

Jag är ett "dåsmonster" som tar av mig jeansen eller vad jag nu har på mig så fort jag kommer innanför dörren. Sätter på mig mysbrallan och en skön tröja. Jag känner mig så himla tråkig, när det kommer folk och hälsar på så ser man ju alltid ut som en idiot. Så nu är jag nyfiken på vad ni går runt i för kläder när ni kommer hem? Det ska tilläggas att mina såkallade mysbrallor är nog det mest erotikdödande som finns i klädväg, men min sambo är gullig och säger att allt klär en skönhet. Så vad har ni på er egentligen?

• Svar på tråden Vad har ni på er hemma?
  • Sammie

Jag har många "fina" mysbrallor som jag skulle kunna använda och se respektabel ut i. Men de är ju inte alls lika skööööönaaa som de som är gamla och nötta, och för att inte tala om omoderna. Resår finns knappt så jag har ett "gällevarehäng" ner till knävecken och se är de alldeles för korta åxå. Men jag bara älskaaaaaaaar!!!!!!!! dom.

• Sammie

Ja jag håller med dig Tindrande, vi glider runt och dåsar både jag och min sambo. Men vi tänder på varann lika mycket för det, det tycker jag är ett bra bevis på att det är äkta kärlek.

• Sammie

Heja dej Pups!!!
    Själv var jag och handlade i min på Hemköp förra veckan, bara pyjamas jackan. (En blårutig med snobben på bröstfickan).

• Sammie

Huurrrraaaa!!!!!!!! för alla "mysisar" här på fl, jag blir så glad att ni finns. Trodde ett tag att jag var dåsigast på denna planet

• Sammie

Jag skulle ALDRIG!! gå ut i mina mysisar. Och kommer heller aldrig bli än joggingoverallsmamma, men jag kan inte heller låta bli att tycka att det är tragiskt att en man är ute och vänstrar pga kvinnans klädval. Isåfall vad det inte mycket till förhållande om fallet blev en mysoverall. Jag tycker om att klä mig snyggt utanför husets väggar och kommer att fortsätta med det även när jag blir mamma. Men jag vet också att min sambo skulle ALDRIG vara ute och vänstra, oavsett vad jag väljer att klä på mig.

• Sammie

Sofie75:
    Du tänkte nog på mitt svar. Jag håller med dig om att mysbyxlivet kan vara en fälla. Jag förstod nog egentligen att det var med glimten i ögat du skrev. Men med hormoner som spökar (om jag får skylla på det) så kände jag bara att jag behövde svara. Jag är ingen feminist, brukar inte debattera och stå i. Så hoppas att du har överseende med mitt inlägg.

Svar på tråden Vad har ni på er hemma?