• Lisen66

Ni som fått missfall, hur såg ert blod ut?

mörkt eller ljust? kom det ut 'grejjer ' direkt eller senare.. slutade det blöda direkt eller kom det som mens efteråt.. ..

jag tror själv att jag fick ett missfall här i söndags.. måste jämföra lite med er som fått missfall.. fick mensliknade värkar först.. o 5 snabba stickstrålar kom från ena äggstoccken (kändes så) o ner i ljumsken..mitt blod var jättemörkt o det kom mycket ganska snabbt o sen slutade det att göra ont o blödningen fortsatte men inte alls lika kraftigt..allt tog ca 1 timme..från det mensonda till blödningens avstannande..
    men fick inte några klumpar med.. dagen efter kom en 3cm lång tunn slemliknande sak ut.. det är i princip allt.. blödningen har fortsatt men inte som vanlig mens eftersom det inte kommer ut något mer än blod..

känner någon igen sig.. ?

• Svar på tråden Ni som fått missfall, hur såg ert blod ut?
  • Lisen66

blödning i tre veckor.. stackare.. önskar dig lycka till i framtiden.. !

min verkar droppa av men vi får se..

• Lisen66

Tack för ditt var..usch..är det någon som inte blött ut några klumpar o ändå fått missfall.. jag har sån lång väntan till mitt andra blodprov(efter helgen) därför försöker jag få svar här nu.. suck..

• Lisen66

tack för svaren.. verkar som om jag får vänta ändå.. kan ju vara fråga om MA.. att det liksom inte vill komma ut.. jag mår rätt okej ändå nu .. det är påsk o vad kan man göra.. äta godis o god mat o pussa på sin pojkvän..

Go Påskhelg på er allesammans!

• Lisen66

nu blöder jag inte mer.. 5 dagar .. blev som en mens.. det är ju möjligt att det blev ett naturligt missfall som man inte skulle märkt av egentligen om man har lite oregelbunden mens o inte visste om att man var gravid..
    men.. kanske det finns ett pyre kvar därinne.. men det visar sig i så fall på tisdag.. fick ju 2 knytt i mig ..
    tack för era svar återigen.. känner mig lite lugnare nu..

Svar på tråden Ni som fått missfall, hur såg ert blod ut?