• Minname

Livrädd!!!! Rånaren vet var jag bor och är iskall och beräknande....

*kramar om* fy fan lider med dig...

måste säga att även om det skapar problem är det nog tur i oturen att du skrev på pappert så dom inte gjort nått med dig.
    tycker att det är viktigt att ni är på polisen massa nu om att dom får skydda dig.. du är gravid och detta är inte bra för dig eller barnet. Du kan inte ta dig och bo hos nån annan ett tag nu så att du känner dig säker!!

fan lider verkligen med dig!

• Minname

men herre gud vad lessen jag blir... man kan väl få paket utan att ha bestllt.. ja du är gravid är det då så konstigt att du får paket.

polisen var väl en man antar jag (grrrr) ja lite köns dis. nu jag vet men ... tror dom att man är 100% koll när man går hemma höggravid och ny op. ahhh jag kan i alla fall trösta dig med att om du är naiv så ... så har du en till här för jag hade lätt gjort det samma!!

• Minname

om jag var dig skulle jag nog ringa igen och se om jag inte kunde få pratat med en snällare polis för att få reda på vad du kan göra... alla är inte så dumma som den andra.

• Minname

Hur har det gått har du fått pappert eller???? nyfiken och vill bara att allt ska lösa sig för dig så du slipper känna dig stressad!!

skönt att ni hade en bra 7års dag och grattis till den!!

• Minname

fy fan... jag fattar inte hur man kan göra så. bara iskallt luras så och tro att det ska funka... tur att du var före han!!
    kommer kronofogden gå på pappert och att du inte får dina pengar eller hur blir det!!!
    att det finns folk som gör så det fattar jag inte.. hoppas det jäkelen åker dit rejält!!!!

• Minname

du jag har ett tips till dig... en kompis till mig var hotad och fick saker genom lådan hon öppnade en poste restante adress och hämtade sin post på posten istället för då hade hon mer koll och sen bultade hon igen brevlådan!!!!

det tycker jag du ska göra så kan dom inte lägga dumma saker i den!!!! bra att vara steget före!!

• Minname

du korg är bra men det hjälper tyvärr inte om annat skulle kastas in.. jag vill inte skrämma dig men man vet tyvärr inte skydda dig så mycket du bara kan säger jag.

min kompis fick brand i hallen efter ett påhopp i brevlådan tyvärr!!!

• Minname

trist att sambon inte förstår din rädsla .. jag tycker det är bra att du tar det på alvar!!!
    har sett vad som kan hända det behöver inte vara barnlek alla gånger!! jo jobb ja men det kan ju vara ett kvälls jobb och han verkade ju desutom ha kompisar som ställde upp ju... nej ta det på alvar !!!

• Minname

man kan ansöka om adress skydd och jag tror i ditt fall att du kan få det beviljat. Det hade min kompis som var hotad!!! kolla med skattemyndigheterna vart du gör det!!! Ett annat tips som kan vara oki i detta läget är skriv dig på en annan adress och skicka allt poste restante till en postbox... då kommer han ju tro att du flyttat och söka dig där....
    luras bäst som luras sist!!!

har massa bra tips då jag levde med min kopis under hot du får gärna maila mig privat om du vill så kan jag berätta lite!!

• Minname

måste säga att det tycker jag tyvärr är lite fel av din kille!!! ni ska ju känna er trygga du har ett litet barn på väg... onödigt att vänta på att nått hander... typ måste det hände nått för att man ska skydda sig eller!!
    jag tycker inte du låter honom vinna om du skyddar dig och din familj. tvärtom låter du han vinna genom att han kan få komma in och förstöra ert liv så.

• Minname

ursäkta mina hårda ord men jag har tyvärr sett vad som kan hända!!!

tycker din man är fel ute totalt!!!

• Minname

jag pratade med min sambo idag och berättade om detta jag kan säga att han tyckte som jag!! att det är bättre att skydda sig enormt än att tro att det löser sig och att han vinner ju mera om ni blir skadade tyvärr...

du jag tänkte på den där korgen du sa är den solid eller är den rutat nät likson ( svråt att förklara ) ??? för jag menar katter kan ju klättra och är det nät kan dom ju äta ändå fast det är i korgen... sen om snubben får för sig att hälla bensin i den och tutta på skyddar tyvär inte en nätkorg!!

bara mina funderingar och motiveringar till din sambo!!

• Minname

oki solid ja det är ju oki!!! lite bättre!!!

kan du itne pinna ner eller be nån följa med dig så du får kopian i handen... inte riskera att det blir fel igen!!

• Minname

toppen toppen!!! oh vad glad jag blir när jag hör att det fanns en bra polis som tar tag i saken!!! ger polisväsendet lite hopp.

stor kram till dig för att du har styrkan att klara detta!!!

Svar på tråden Livrädd!!!! Rånaren vet var jag bor och är iskall och beräknande....