• Anonym (Tom)

Drömmar

Har nyss fyllt 45 och varit gift med en underbar kvinna i ca 22 års tid
    Vi har 3 barn och vår sexliv är bra.
    Innuti mig känns det tomt på nåt sätt, 
    Jag förtränger en sak i flera år ,en sak som jag aldrig har berättat för min fru
    Långt innan jag träffade henne i tonåren hade jag ganska många erfarenheter med killar   
    Jag drömmer om när jag hade relation med två bröder som turades om att ha mig som deras flickvän 
    Jag hade sex med båda två under en lång period och vi hade många trekanter tillsammans också .
    Drömmer om när jag fyllde 18 och träffade en äldre man i 40 års åldern 
    Som bestämde över mig och gjorde vad han ville med mig (jag gillar att vara undergiven)
    Onanerar ofta över dom upplevelsen
    Och glömmer inte känslan om hur det va när jag tog emot och kände mig undergiven 
    Detta förstör mitt liv och kan inte släppa tankarna  
    Ska jag fortsätta att pressa mig själv eller ska jag leva ut min dröm om att bli påsatt av män ?
    Ska jag berätta det till min fru och hoppas att hon förstår eller ska jag gömma det och vara otrogen

• Svar på tråden Drömmar
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Husfrun)

Åh vi kvinnor kan vara såå tråkiga? Hade du frågat mig så hade jag glatt sagt ja, främst för att glädja min partner men också för att jag kanske har lustar som jag önskar få tillfredsställda. Vill man inte allt så kanske man kan kompromissa och prova lite iallafall. 

Kan du luska lite om hon är öppen för trekant? En MMF skulle väl kunna gynna båda? 

har du försökt fråga henne om hon är nyfiken på att testa eller göra nåt utöver ett vanliga? Det kanske är bättre att börja i den änden och erbjuda henne att uppfylla en önskan för att sen ta din i steg två? 

• Anonym (Tom)
    Anonym (Husfrun) skrev 2025-04-17 10:18:25 följande:

Åh vi kvinnor kan vara såå tråkiga? Hade du frågat mig så hade jag glatt sagt ja, främst för att glädja min partner men också för att jag kanske har lustar som jag önskar få tillfredsställda. Vill man inte allt så kanske man kan kompromissa och prova lite iallafall. 

Kan du luska lite om hon är öppen för trekant? En MMF skulle väl kunna gynna båda? 

har du försökt fråga henne om hon är nyfiken på att testa eller göra nåt utöver ett vanliga? Det kanske är bättre att börja i den änden och erbjuda henne att uppfylla en önskan för att sen ta din i steg två? 

Hon är ganska tråkig när det handlar om sex 
    Skulle aldrig gå med på trekant.
  • Anonym (Rune)

Jag trodde länge att jag var helt hetero. Men med åldern, 60+ nu, så har jag mer börjat fantisera om att ha en annan mans k*k i min hand eller mun. Jag har tagit mod till mig och fantiserat om det i min frus öra, att vi har en trekant med en annan man som jag också smeker och suger. Hon har inte tagit illa upp.

Börja försiktigt, som någon här föreslog. Beskriv det som något du läst eller hört talas om. Då märker du om hon är ointresserad eller rent avståndstagande. 

Jag tycker att man ska gå varandra till mötes i sängen och hemmet. Göra det bra för varandra, utan att göra våld på sig själv.

• Anonym (Tom)
    Anonym (Rune) skrev 2025-04-18 07:41:32 följande:

Jag trodde länge att jag var helt hetero. Men med åldern, 60+ nu, så har jag mer börjat fantisera om att ha en annan mans k*k i min hand eller mun. Jag har tagit mod till mig och fantiserat om det i min frus öra, att vi har en trekant med en annan man som jag också smeker och suger. Hon har inte tagit illa upp.

Börja försiktigt, som någon här föreslog. Beskriv det som något du läst eller hört talas om. Då märker du om hon är ointresserad eller rent avståndstagande. 

Jag tycker att man ska gå varandra till mötes i sängen och hemmet. Göra det bra för varandra, utan att göra våld på sig själv.

Men ska jag berätta för henne om mina erfarenheter när jag va ung?
    Vet inte te hur hon kommer reagera när hon hör att jag behandlades på de viset, menar som när jag va ihop med dom två bröder ,eller vad den äldre manen gjorde med mig
  • Anonym (Rune)
    Anonym (Tom) skrev 2025-04-18 09:05:11 följande:
    Men ska jag berätta för henne om mina erfarenheter när jag va ung?
    Vet inte te hur hon kommer reagera när hon hör att jag behandlades på de viset, menar som när jag va ihop med dom två bröder ,eller vad den äldre manen gjorde med mig
    Ja, berätta, men försiktigt. Börja med att prata om det som om det gällde andra. Om hon frågar om du gjort det, säg att du provade en gång när du var i tonåren. Om hon frågar om du gillade det, säg att du inte minns. Nästa gång ni pratar om det kan du bli mer sann. Hon behöver vänja sig vid tanken.
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Rune) skrev 2025-04-19 07:18:43 följande:
    Ja, berätta, men försiktigt. Börja med att prata om det som om det gällde andra. Om hon frågar om du gjort det, säg att du provade en gång när du var i tonåren. Om hon frågar om du gillade det, säg att du inte minns. Nästa gång ni pratar om det kan du bli mer sann. Hon behöver vänja sig vid tanken.
    Berättade igår kväll .
    Konstig  reaktion kan jag säga 
    Vi kollade på en film där två killar kysste varandra och då tänkte jag ,antingen nu eller aldrig.
    Frågade vad hon tyckte och då började diskussionen. 
    Till slut sa jag att jag har haft relation med två killar samtidigt som va syskon .
    Hon vägra tro det I början och tror att hon trodde att det handlade om barnlekar. 
    Jag Berättade för henne att det började ganska soft och sen gick till att vi hade riktig sex .
    Hon tittade konstigt på mig och ville veta alla detaljer.
    Hon ville veta om dom verkligen stoppade in den i mig och hur det kändes.
    Jag Berättade för henne allt i detalj .
    Jag sa till henne att jag alltid hade orgasm när det hände och att dom inte tvingade mig till nåt ...
    Hon sa att hon inte tyckte det va äckligt men att hon inte skulle vilja se nåt sånt (jag kände att hon va lite äcklad)
    Hur som helst ,resultatet va att när vi gick till sängen ,hoppade hon över mig och började ridda mig .
    Det blev så att vi hade sex på natten och på morgonen när vi vaknade så hade vi igen .
    Hon kändes kåt .
    Sen frågade hon mig om detta va den enda gången jag hade sex med killar .
    Jag erkände att när jag va 18 så träffade jag en man som va runt 45 och som va väldigt erfaren av killar .
    Hon frågade vad han gjorde med mig och jag Berättade varje detalj ,svarade på alla hennes frågor.
    Hon frågade mig om jag ville testa igen ,men jag sa att jag inte vet .
    Efter att vi gick upp ur sängen har vi inte pratat mycket. 
    Då och då frågar hon mig om detaljer och jag svarar.
    Hon har många frågor om hur dom behandlade mig och hur det kändes att va undergiven ,hon har frågat mig om det handlar om riktig sex ,om penetration eller bara hångel .
    Jag har svarat henne flera gånger att jag dom har stoppat in den helt i mig.
    Just nu så är jag osäker om hennes reaktion om hur hon kommer att reagera när detta har satt sig
  • Anonym (Kille)

Eftersom hon reagerade med o vilja ha sex med dig efteråt så tror jag hon är långt ifrån äcklad. Men du har satt fröt. Bara låta det gro. Sen så får du se vad framtiden har o ge. 

• Anonym (Glee)
    Anonym (Tom) skrev 2025-04-17 23:56:53 följande:
    Hon är ganska tråkig när det handlar om sex 
    Skulle aldrig gå med på trekant.
    Är du tillfredställd med det sexliv du har med din fru eller är det ett substitut för det andra?
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Glee) skrev 2025-04-19 21:59:09 följande:
    Är du tillfredställd med det sexliv du har med din fru eller är det ett substitut för det andra?
    Jag är inte riktigt nöjd med vår sexliv 
  • Anonym (Glee)
    Anonym (Tom) skrev 2025-04-19 22:20:00 följande:
    Jag är inte riktigt nöjd med vår sexliv 
    Det jag undrar är om det sexliv som du nu har med din fru egentligen är ett substitut för något som du hellre ville ha. 
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Glee) skrev 2025-04-19 22:32:38 följande:
    Det jag undrar är om det sexliv som du nu har med din fru egentligen är ett substitut för något som du hellre ville ha. 
    Om jag är ärlig,så tror jag att jag hellre skulle ha sex med både kön.
    Menar att jag gillar kvinnor, men skulle vilja ha en kille som betrakta mig som en också 
  • Anonym (Glee)
    Anonym (Tom) skrev 2025-04-20 08:20:08 följande:
    Om jag är ärlig,så tror jag att jag hellre skulle ha sex med både kön.
    Menar att jag gillar kvinnor, men skulle vilja ha en kille som betrakta mig som en också 
    Ja, då får du se om det är möjligt att utveckla ett sådant sexliv!

Om din fru inte trivs med det, så får du nog välja vilket du önskar mest, eller träffa en kvinna som accepterar det. 

Ibland måste man välja bort något i livet, så är det ju.  Hoppas att du slipper.
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Glee) skrev 2025-04-20 08:25:52 följande:
    Ja, då får du se om det är möjligt att utveckla ett sådant sexliv!

Om din fru inte trivs med det, så får du nog välja vilket du önskar mest, eller träffa en kvinna som accepterar det. 

Ibland måste man välja bort något i livet, så är det ju.  Hoppas att du slipper.
    Jag drömmer om ett sånt liv där jag kan vara mig själv
Svar på tråden Drömmar