Anonym (Rune) skrev 2025-04-19 07:18:43 följande:
Ja, berätta, men försiktigt. Börja med att prata om det som om det gällde andra. Om hon frågar om du gjort det, säg att du provade en gång när du var i tonåren. Om hon frågar om du gillade det, säg att du inte minns. Nästa gång ni pratar om det kan du bli mer sann. Hon behöver vänja sig vid tanken.
Berättade igår kväll .
Konstig reaktion kan jag säga
Vi kollade på en film där två killar kysste varandra och då tänkte jag ,antingen nu eller aldrig.
Frågade vad hon tyckte och då började diskussionen.
Till slut sa jag att jag har haft relation med två killar samtidigt som va syskon .
Hon vägra tro det I början och tror att hon trodde att det handlade om barnlekar.
Jag Berättade för henne att det började ganska soft och sen gick till att vi hade riktig sex .
Hon tittade konstigt på mig och ville veta alla detaljer.
Hon ville veta om dom verkligen stoppade in den i mig och hur det kändes.
Jag Berättade för henne allt i detalj .
Jag sa till henne att jag alltid hade orgasm när det hände och att dom inte tvingade mig till nåt ...
Hon sa att hon inte tyckte det va äckligt men att hon inte skulle vilja se nåt sånt (jag kände att hon va lite äcklad)
Hur som helst ,resultatet va att när vi gick till sängen ,hoppade hon över mig och började ridda mig .
Det blev så att vi hade sex på natten och på morgonen när vi vaknade så hade vi igen .
Hon kändes kåt .
Sen frågade hon mig om detta va den enda gången jag hade sex med killar .
Jag erkände att när jag va 18 så träffade jag en man som va runt 45 och som va väldigt erfaren av killar .
Hon frågade vad han gjorde med mig och jag Berättade varje detalj ,svarade på alla hennes frågor.
Hon frågade mig om jag ville testa igen ,men jag sa att jag inte vet .
Efter att vi gick upp ur sängen har vi inte pratat mycket.
Då och då frågar hon mig om detaljer och jag svarar.
Hon har många frågor om hur dom behandlade mig och hur det kändes att va undergiven ,hon har frågat mig om det handlar om riktig sex ,om penetration eller bara hångel .
Jag har svarat henne flera gånger att jag dom har stoppat in den helt i mig.
Just nu så är jag osäker om hennes reaktion om hur hon kommer att reagera när detta har satt sig