• Anonym (Tom)

Drömmar

Har nyss fyllt 45 och varit gift med en underbar kvinna i ca 22 års tid
    Vi har 3 barn och vår sexliv är bra.
    Innuti mig känns det tomt på nåt sätt, 
    Jag förtränger en sak i flera år ,en sak som jag aldrig har berättat för min fru
    Långt innan jag träffade henne i tonåren hade jag ganska många erfarenheter med killar   
    Jag drömmer om när jag hade relation med två bröder som turades om att ha mig som deras flickvän 
    Jag hade sex med båda två under en lång period och vi hade många trekanter tillsammans också .
    Drömmer om när jag fyllde 18 och träffade en äldre man i 40 års åldern 
    Som bestämde över mig och gjorde vad han ville med mig (jag gillar att vara undergiven)
    Onanerar ofta över dom upplevelsen
    Och glömmer inte känslan om hur det va när jag tog emot och kände mig undergiven 
    Detta förstör mitt liv och kan inte släppa tankarna  
    Ska jag fortsätta att pressa mig själv eller ska jag leva ut min dröm om att bli påsatt av män ?
    Ska jag berätta det till min fru och hoppas att hon förstår eller ska jag gömma det och vara otrogen

• Svar på tråden Drömmar
  • Anonym (Tom)

Vill lägga till att jag under åren har varit medlem i några sex site och skickat nakna bilder utan ansikte till olika män (gillar tanken att dom onanerar till dom )
    Har haft stunder också där jag har tyckt om att ta på mig min frus underkläder när hon inte är hemma och titta mig själv i spegeln

• Anonym (Längtande)

Jag är i precis samma sits, är gift med en kvinna sedan 35 år och har barn.  Jag har förtryckt den längtan jag har efter att vara med en annan man. Nu tänker jag på det så ofta att just få vara undergiven en man. Bara få tillfredsställa honom som han önskar. 

• Anonym (Tom)
    Anonym (Längtande) skrev 2025-04-12 10:29:02 följande:

Jag är i precis samma sits, är gift med en kvinna sedan 35 år och har barn.  Jag har förtryckt den längtan jag har efter att vara med en annan man. Nu tänker jag på det så ofta att just få vara undergiven en man. Bara få tillfredsställa honom som han önskar. 

Har du nån tidigare erfarenhet?
  • Anonym (Kille)

Jag tycker du kan försöka lägga fram det först med att du är bisexuell. Att du alltid haft en dragning till män sen du var ung.. Sen säger du inget mer utan låter henne isf bearbeta detta. 

Har hon uttryckt någon form av homofobiska saker i era 22 år så tycker jag du ska undvika o säga nånting alls. Då kommer hon aldrig acceptera det. 

OM hon accepterar det. Så väntar du med att diskutera vad du känner att du kännt behovet senaste åren men inte velat utöva nått pga er relation. Och försöka lägga fram det snyggt med att fråga om du får träffa män eller ni bjuder in till er båda

• Anonym (Tom)
    Anonym (Kille) skrev 2025-04-14 06:24:07 följande:

Jag tycker du kan försöka lägga fram det först med att du är bisexuell. Att du alltid haft en dragning till män sen du var ung.. Sen säger du inget mer utan låter henne isf bearbeta detta. 

Har hon uttryckt någon form av homofobiska saker i era 22 år så tycker jag du ska undvika o säga nånting alls. Då kommer hon aldrig acceptera det. 

OM hon accepterar det. Så väntar du med att diskutera vad du känner att du kännt behovet senaste åren men inte velat utöva nått pga er relation. Och försöka lägga fram det snyggt med att fråga om du får träffa män eller ni bjuder in till er båda

Homofobi är hon inte för hon har kompisar som är gay 
    Hon skulle säkert få en överraskning om jag berättade det.
    Sen hur hon skulle reagera vet jag inte ,men det är mest jag som skäms över mina tankar .
    Har berättat för henne en sak som har hänt mig när jag va liten och några av mina kompisar under ett doktorlek tog en paraply med ett smal handtag och stoppade in den i mig .jag sa till henne att jag ville inte och dom övertalade mig 
    (Vet inte varför jag sa så)
    Då tyckte hon synd om mig och tror hon såg det mest som att dom lurades mig och att jag inte har nåt att skämmas över
    Den diskussionen hade vi en gång under några glas vin och vi pratade om saker som vi skämdes för.
    Då sa jag det att jag skäms (fast det va inte sant)
  • Anonym (Tom)
    Anonym (!!!!!) skrev 2025-04-13 17:00:21 följande:

Tänker lika

Vad tänker du göra ?
    Har du haft nån sexuell  kontakt med man tidigare?
  • Anonym (!!!!!)
    Anonym (Tom) skrev 2025-04-14 11:26:31 följande:
    Vad tänker du göra ?
    Har du haft nån sexuell  kontakt med man tidigare?
    Vet inte. Förslag?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Tom) skrev 2025-04-14 08:50:10 följande:
    Homofobi är hon inte för hon har kompisar som är gay 
    Hon skulle säkert få en överraskning om jag berättade det.
    Sen hur hon skulle reagera vet jag inte ,men det är mest jag som skäms över mina tankar .
    Har berättat för henne en sak som har hänt mig när jag va liten och några av mina kompisar under ett doktorlek tog en paraply med ett smal handtag och stoppade in den i mig .jag sa till henne att jag ville inte och dom övertalade mig 
    (Vet inte varför jag sa så)
    Då tyckte hon synd om mig och tror hon såg det mest som att dom lurades mig och att jag inte har nåt att skämmas över
    Den diskussionen hade vi en gång under några glas vin och vi pratade om saker som vi skämdes för.
    Då sa jag det att jag skäms (fast det va inte sant)
    Tjejkompisar som är gay eller män? För vissa är det ena lugnt o det andra vidrigt som fan. 
    Har ni testat anala lekar på dig ni två? Tunga fingrar osv? 
Svar på tråden Drömmar