EpicF skrev 2025-03-22 21:35:07 följande:
Spelar ingen roll vad du tänker. Skriver man ingen klädkod så kan tolkas som att "kom som du vill".
Och att svara "champagne är alltid gott"på frågan om present är ett lite märkligt svar faktiskt.
Anonym (Besviken) skrev 2025-03-22 21:24:28 följande:
Alltså jag hade helst inte bjudit dom då dom är väldigt ego och aldrig brytt sig om sina barn.
Så varför gick du med på att bjuda dem? Om man inte har varit på speciellt många kyrkbröllopå och inbjudan dessutom inte hade klädkod så är det inte alls säkert man vet hur man ska klä sig. Kan mycket väl hända att deras klädes var deras sätt klä sig finare och i deras ögon ansträngt sig.
Att älta detta i flera månader är märkligt och omogen. Glöm och gå vidare.
Dom har varit bittra i 4 år för deras andra son inte bjöd dom på sitt bröllop. Därav kände vi att dom verkligen ville bli bjudna. Att dom då inte ens kollar upp vad som är kostym vid bröllop tycker jag är märkligt.
Som skrivits det var deras vardagskläder. Dom har betydligt finare kläder som dim inte använde.
Dom frågade vad vi önskade oss vi sa champagne är alltid gott. Varför är det märkligt svar?
Ja varför gick jag med på det? Mannen trodde nog att dom denna gången skulle prioritera sin son framför sitt ego så han ville ge dom en chans.