• Anonym (Överdriver jag?)

Han svarar fel….

Så. I snart 4 månader har jag dejtat en man. Ibland när jag säger att jag saknar honom så svarar han att han också saknar mig. Men ibland svarar han bara ?niece? eller ja Något annat liknande. 

Ringde honom just och sa att jag vaknade och ville krama honom. Ville höra att han med ville det men ja. Det sa han inte?..Käner mig skitdum 

Jag tänker ofta att jag inte ska säga saker bara för att få tillbaka,men när man säger något fint så blir det mest konstig stämning när man inte får det tillbaka. Iaf i mitt huvud. Och tänker att om han inte säger fina saker till mig så kanske han säger dessa fina staketstolpar någon annan?. Vad tror ni? Överdriver jag?

• Svar på tråden Han svarar fel….
  • Anonym (?)

Om du letar tillräckligt noga kommer du allt hitta fel att få hjärnspöken av.  

• Anonym (Hm)

Du överdriver inte, men han svarar heller inte fel. Ni befinner er antagligen inte på samma våglängd i relationen och med era känslor. 

Anonym (Hm) skrev 2025-03-21 06:21:11 följande:

Du överdriver inte, men han svarar heller inte fel. Ni befinner er antagligen inte på samma våglängd i relationen och med era känslor. 

Hur tänker du?
  • Anonym (J)
    Anonym (Överdriver jag?) skrev 2025-03-21 06:24:51 följande:
    Hur tänker du?

Tänkte detsamma. 

Du blir kanske lite för på och han vet inte vad han ska svara. Det är väl bra att han inte svarar bara för att. 

• Anonym (J)

Men varför skulle han säga det till någon annan för bara för han inte svarar dig? Där känns du överdrivet nojig faktiskt.

Eller verkar han var otrogen? Gömmer mobilen? Går iväg och pratar med andra? Verkar off? Eller vad får du det ifrån. 

Anonym (J) skrev 2025-03-21 06:39:59 följande:

Men varför skulle han säga det till någon annan för bara för han inte svarar dig? Där känns du överdrivet nojig faktiskt.

Eller verkar han var otrogen? Gömmer mobilen? Går iväg och pratar med andra? Verkar off? Eller vad får du det ifrån. 

nä Jag är nog bara överdrivet nojig
  • Anonym (J)

Fast om du redan anar att han har någon annan så är ju något väldigt fel i er relation. Men frågan är vad?

De gånger jag trott att någon varit otrogen så har jag iallafall haft rätt. Men då har jag märkt av vissa saker. 

• Anonym (J)

Nu i början av ert förhållande ska det ju inte vara så att du funderar på sådana saker. Ni borde väl vara glada och nykära bara.

Men svarar han inte på dina gulliga saker så behöver du nog känna av i hur han känner. 

Anonym (J) skrev 2025-03-21 06:50:10 följande:

Fast om du redan anar att han har någon annan så är ju något väldigt fel i er relation. Men frågan är vad?

De gånger jag trott att någon varit otrogen så har jag iallafall haft rätt. Men då har jag märkt av vissa saker. 

Vad för saker?
  • LaFontaine

Jag hade inte heller vetat vad jag skulle svara om någon ringt mig på morgonen för att meddela att vederbörande ville krama mig. Sådana saker får mig att snarare backa undan, än börja säga gulliga saker tillbaka. Så höll jag på i tonåren, men som vuxen tycker jag att det är fånigt och avtändande. 

Jag tänker att vi helt enkelt är olika som människor. Jag har varit vansinnigt nyförälskad utan behov av att skicka (eller besvara) massa gulligull. Och jag tänker att om man vill ha en seriös relation, får man nog känna in var man har sin partner. Hade min man ofta uttryckt hur mycket han saknade och längtade efter mig, hade jag känt mig kvävd och lämnat relationen. 

Svar på tråden Han svarar fel….