Inlägg från: Carrokoala |Visa alla inlägg
  • Carrokoala

Jag vet inte hur man skaffar vänner

Hej! Jag är en tjej i tidig 30 års ålder och mina tankar går väll åt detta hållet. Hur skaffar man vänner? Jag va väldigt mobbad i låg/högstadiet, klarade inte alls gymnasiet så hade inga vänner där heller, sedan hamna jag i en 8 års relation med en narcissist.. jag känner att jag försöker allt men de ända som faktiskt pratat och velat umgås med mig är antingen jätte gamla människor eller barn... jag har försökt så länge nu på olika sätt, jag bakar kakor till folk, jag gör små presenter till min sambos vänners flickvänner men ingen har någonsin velat prata med mig även när de står precis i samma rum..  jag bara undrar, hur gör man? 

• Svar på tråden Jag vet inte hur man skaffar vänner
  • Carrokoala

Hej vad fina ni är för alla svar🙏 jag tror nog mer på att jag får ignorera dem som någon av er skrev, va precis ute och tog en cigg och de här vännernas flickvänner pratade öppet negativt om mig.. kanske e jag som e för osäker på mig själv och utstrålar nåt konstigt.. men jag har ju också försökt med de medel jag själv har att visa att jag vill. Så jag ska nog bara låta det vara och hoppas på att man kanske träffar på någon annan, någon annan gång. Jag har mycket intressen, men de verkar inte falla rätt hos folk, jag e konstnärr,målar men gör mycket kreativa saker som macrame eller syr/stickar/virkar. Men är också själv lärd och har inte pengarna för kurser (man e ju en fattig konstnärr:p)

Svar på tråden Jag vet inte hur man skaffar vänner