Mår dåligt
Mmm.
Jag har ingen arbetslivserfarenhet, inga vänner, inga sociala färdigheter. Allt är verkligen helt uppåt väggarna.
Mår extremt dåligt-på alla plan.
Mmm.
Jag har ingen arbetslivserfarenhet, inga vänner, inga sociala färdigheter. Allt är verkligen helt uppåt väggarna.
Mår extremt dåligt-på alla plan.
Ett tips är att försöka sova.
Gå upp tidigt och ut och ta för dig.
Gå till en Secondhand, berätta läget kan de inte ta emot dig så Gå till en annan och fråga om du kan få vara där...prova Pingst Kyrkan eller Rödakorset...där kommer du träffa folk och få vänner.
Samt då sysselsättning.
Jag menar Röda Korset Secondhand och Pingst Kyrkan Secondhand...inte själva kyrkorna.
Det kan alltid bli värre. Du har väl iallafall ingen anhedoni, stora hälsoproblem, tinnitus, hjärnskador. Dina problem går att lösa, det är samhällets fel att du mår så dåligt.
Hoppas du får en god natts sömn! Sömnbrist gör allt tyngre. Godnatt!
Hoppas du får en god natts sömn! Sömnbrist gör allt tyngre. Godnatt!
Vad beror det på tror du själv?
Känner du dig sjuk eller är det psykiskt, som hindrar dig?
Vad beror det på tror du själv?
Känner du dig sjuk eller är det psykiskt, som hindrar dig?
Oj. Kunde ha varit mina ord det där!
Ta dig bort härifrån ts. I Sverige ska man vara sjuk eller må dåligt men tillräckligt frisk för att slava i meningslöst tråkiga arbeten, om man inte är rik eller kommer från en rik familj. Ta dig långt bort härifrån och va inte rädd för den lagliga drogen i allt fler länder utomlands.
Sanningen är att det antagligen är nog det enda som faktiskt kan hjälpa dig.
Ta en sak i taget.
När jag var 22 kände jag likadant. Hade ingen gymnasieutbildning pga psykisk ohälsa i tonåren. Men jag jobbade upp den. En kurs i taget. Sedan färdig examen. Sedan läste jag vidare. Sedan fast jobb.
Det går. Men känn inte att du måste fixa allt på en gång, för då händer ingenting. Då får man bara panik. Utan, en sak i taget.
Oj. Kunde ha varit mina ord det där!
Ta dig bort härifrån ts. I Sverige ska man vara sjuk eller må dåligt men tillräckligt frisk för att slava i meningslöst tråkiga arbeten, om man inte är rik eller kommer från en rik familj. Ta dig långt bort härifrån och va inte rädd för den lagliga drogen i allt fler länder utomlands.
Sanningen är att det antagligen är nog det enda som faktiskt kan hjälpa dig.
Och detta är ett anonymt forum, sluta gissa vem som startar trådarna. Har du inget bättre för dig?
Och detta är ett anonymt forum, sluta gissa vem som startar trådarna. Har du inget bättre för dig?
Ja, det borde du verkligen göra!
Det räddade mitt liv när ingenting annat kunde rädda mig. Så du bör definitivt LÄGGA AV!