Gå från nice guy till "bad boy"
Hej TS!
Jag känner igen mig dina problem, jag var en gång i tiden världens nice guy. Lät alltid tjejerna ta kontroll över mig samtidigt som jag bjöd på allt. Jag blev utnyttjad för att i slutändan hon skulle vara otrogen med någon annan macho man. Detta hände 5 gånger innan jag insåg att jag behövde ändra något med mig själv för att jag skulle kunna bli den familjeman jag drömde om att bli.
Så jag började lyssna på män på olika poddar som snacka om hur man blir en riktig alfahane så som Tatebröderna osv. Jag började gymma på ett utegym utanför min lägenhet för att bygga en bättre kropp och mer självförtroende. Sen slängde jag mig helt enkelt ut i världen och prata med alla (snygga) tjejer på gatan för att lära mig hur kvinnor fungerar.
Det senaste året har jag nu varit med över 10 tjejer och det har alltid varit jag som var i kontroll, med mig i centrum. Med all tid jag har investerat i mig själv finns ingen chans att en tjej kan lämna mig nu då chansen att hon stöter på en man med högre värde än mig är under 1%. Jag planerar nu en resa till thailand för att hitta min fru för att de där har mer traditionella värderingar som placerar mig högre i hiarkin i familjen och samhället.
Lycka till TS, jag tror på dig!