Inlägg från: Anonym (Va) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va)

Flytta hem eller inte

Sitter på ett svårt dilemma där jag inte kan bestämma mig.

Ca 1 år sedan flyttade jag 100 mil hemifrån då jag ville testa något nytt. Hade förhållande med en tjej då som pluggade.
    hon va inte så glad att jag skulle flytta men jag gjorde det ändå och tänkte att hon kunde flytta efter studierna då det var ett år kvar. Jag åkte hem några gånger under året och saker blev svårt då jag och tjejen gjorde slut. Träffat henne några gånger efter och hon verkar vilja gå vidare med livet.

till huvudsaken iaf. Jag bor här nere nu, precis börjat skaffa några vänner genom jobb osv. Men jag saknar hem så mycket och det får mig att känna mig så himla ensam och deprimerad ibland. Har massa vänner och folk jag känner hemma men vill ändå försöka stanna kvar här och se hur livet blir. Alltid velat flytta hit och bo här istället för en liten liten håla i Norrland. När jag väl är hemma i Norrland så känner jag att det blir tråkigt ganska fort.

hur ska jag göra, vill inte flytta hem då det känns som att jag gör det pga exet eftersom jag saknar henne men samtidigt känner jag bara ett fåtal personer här.
Svar på tråden Flytta hem eller inte