Små blå
Hej. Vill bara skriva att min man har samma problem.
Han har svårt för att bli hård. Och jag är inte van med det för jag har varit med män som blivit hårda första sekunden man initierar sex. Och nu en man som man kan dona med hur länge som helst utan att han blir hård.
När han blir hård så håller det inte i sig så länge så vi får ofta avsluta innan han har hunnit komma. Det gäller att få honom att komma fort när han väl har blivit hård för annars hinner den slaka. Så man kan inte hålla på länge, olika ställningar etc utan hittar han ett sätt som är skönt så kör vi på det.
Men eftseom han även verkar ha lite svårt att komma så är det svårt att få till taktiken att han ska komma fort också. Det är vid vissa tillfällen när alla stjärnorna verkar stå rätt på himlen som det funkar.
Tex är det lättare om jag har med händer än vaginalt eller med mun. Men visst jag har fött barn så det kanske inte känns så mycket.
Men jag skulle bli glad om min man började ta piller i smyg så att vårat sexliv kunde förenklas något.
Jag är oerhört stressad över detta och tycker det är jobbigt att ta upp och prata om för jag vill inte stressa honom mer heller. Jag har några gånger bara frågat om han vill att jag ska göra på annat sätt, om han vill tillföra nåt till sexlivet etc. Men han svarar bara att allt är jättebra och verkar nästan oförstående över frågorna. Han själv tar inte upp nåt.
Det är som elefanten i rummet ibland.
Jag försöker bara bete mig som ingenting när det händer. Kramas och gosar med honom och visar att jag tycker om honom.