Inlägg från: Anonym (Nisse) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nisse)

Flyttpackning

Pressenning med öljetter och spännband. Det är JÄTTEJÄTTEviktigt att plasten inte åker av och kommer på någons vindruta. 

• Anonym (Nisse)
    Anonym (V) skrev 2025-03-01 10:49:40 följande:

Vissa vill hålla sin säng ren. Om du vill veta fler detaljer så ska den släpas upp för 5 trappor då det ej finns hiss, så skulle den ej vara förpackad så skulle den ej vara vit längre när den kom fram. 

Men finns alltid människor som vill ta första bästa chans att hacka på andra, tråkigt. 

Kan du inte bara slå in grejerna i plast? Jag förstår inte riktigt vad problemet är. 

• Anonym (Nisse)
    Anonym (V) skrev 2025-03-01 13:42:39 följande:
    Jag ville ha tips på vad folk använde för plast. Antar man ej slår in i soppåsar?
    Spelar nog ingen större roll. Åk till Biltema, Jula, Bauhaus eller nåt sånt ställe och köp en rulle som känns tillräckligt hållbar. 
  • Anonym (Nisse)
    Anonym (Yepp) skrev 2025-03-01 20:45:33 följande:
    Känns som att flytten kommer att utebli p.g.a oöverstigliga hinder.
    Har aldrig råkat på någon med så stora problem att lösa ett enkelt vardagsproblem.
    Plasta in skiten eller köp nytt, jaga bort alla rökare inom ett eller två kvarters område.
    Jag har flera gånger tidigare slängt alltihop på eller i ett släp and I am still alive!!
    För en del människor är livet mycket mer komplicerat och krångligt än för oss andra. Tro mig, det är inget de önskar eller har valt själva. 
Svar på tråden Flyttpackning