Flyttpackning
Tips på någon form av plast eller påse för flytt av säng och soffa? Ska flytta grejerna på vanligt släp utan tak
Tips på någon form av plast eller påse för flytt av säng och soffa? Ska flytta grejerna på vanligt släp utan tak
5 minuters resväg?? Vad kan då vara problemet?
Med gratis släp så kan det ju inte vara så svårt att tajma in med väder.
Överproblimatiserar du fler företeelser i livet?
Vissa vill hålla sin säng ren. Om du vill veta fler detaljer så ska den släpas upp för 5 trappor då det ej finns hiss, så skulle den ej vara förpackad så skulle den ej vara vit längre när den kom fram.
Men finns alltid människor som vill ta första bästa chans att hacka på andra, tråkigt.
Kan du inte bara slå in grejerna i plast? Jag förstår inte riktigt vad problemet är.
Vem ska bära upp sakerna 5 våningar?
Haha jag ställde en enkel fråga om vad folk använder för pack material för flytt. För jag vet att det är väldigt vanligt att man packar sina madrasser? Tex finns det som tillägg hos flyttfirmor, inget konstigt alls. det är DU som började tjafsa? Som sagt det finns hjälp att få om man tvångsmässigt vill trycka ner andra och blir besatt av främlingars flyttplaner.
För att lugna ditt stressade hjärta så kan jag berätta att jag fixat pack material nu och jag kommer gå vidare med flytten och mitt liv med ro. Hoppas du kan göra det samma.