Skillnaden mellan rädd och kränkning?
Sammanfattningsvis så var det alltså en kvinna som tog en stor omväg runt dig (en mörkhyad man) och din hund, samtidigt som hon stirrade på er.
Hur stor är din hund? Vilken ras?
Sammanfattningsvis så var det alltså en kvinna som tog en stor omväg runt dig (en mörkhyad man) och din hund, samtidigt som hon stirrade på er.
Hur stor är din hund? Vilken ras?
Vill tillägga att en del människor är så hundrädda att det inte hjälper om man har en lugn och lydig knähund i kort koppel. De går omvägar ändå.
Själv är jag astmatiker och går den sortens omvägar runt folk som röker. Inte intensivt stirrande dock, men en och annan arg blick slänger jag nog iväg ifall personen står där det är rökförbud.
Hunden var i bilen när kvinnan stannade upp de 2 sista gångerna och stirrade på mig och hon såg när jag tog in hunden i bilen dessutom. Så det hade inget med hunden med att göra. Det var mot mig hon hade problem.
Kvinnan tog inte bara en omväg. Som sagt, jag är med om det ofta och det är liksom inga problem överhuvudtaget att de går över gatan för att gå på andra sidan vägen på trottoaren bara för att de kanske är rädda. Men då handlar det om att de går ca 10 meters omväg. Den här gick runt 200 meter i omväg. Dessutom som jag skrev så cyklade ett barn förbi. Då var hunden ute och hon såg ju att det inte var några problem. Så det handlade inte om hunden.
Snarare du som är den farliga av oss två då du inte verkar ha någon spärr för hur man beter sig. Om någon kränker dig utan orsak så självklart vill man få veta vad det handlade om. Det är inte att mucka utan snarare något man bör ha rätt till att få veta och ta reda på.
Det var personen som var extraordinär, inte jag.
Ditt inlägg går faktiskt under FÖRTAL och dessutom så ljuger du. Det är olagligt och man skulle kunna anmäla dig för det. Du är inte skyddad bara för att du sitter bakom en skärm.
Men kanske Eva har satt på dig med en strapon och du tror dig vara förmer än vad du är i din eurofi? Vänta du bara tills du möter någon liknande som mig i verkligheten, du lär springa hem till mamma och gråta sönder dig och inte våga ge dig ut på månader.
Hon gjorde mig ledsen samt irriterad och när det gick till sin överdrift så blev jag arg med ja. Men agerade självklart inte på det utan skrev tråden här. Men ni var så emot mig och försökte leta upp problem som inte ens var något problem. (...)
Men ni försökte skuldbelägga mig för det redan från start, fast så inte var fallet överhuvudtaget.
hon demonstrerade otroligt mycket just mot mig. Varför?
Nej, men jag vände andra kinden till. Något du säkerligen har läst en hel del om men antagligen inte klarar av att göra själv ändå. Men för det betyder det inte att jag tänker ge er svaren då ni ar visat er tillräckligt starka att5 kunna hålla på att ljuga, förvrida, förtala samt uppenbarligen svarar fast det är över eran dimension där ni inte förstår någonting.
Men nu orkar jag inte lägga mer tid på att dalta omkring med er.
Klarar man inte av att föra ett samtal utan att börja kasta ur sig saker på rena höfter så kan man heller inte förvänta sig att få svaren rätt i handen.