• Nicolejuliias

Ägglossning 2 ggr på en månad?

Hej!

Jag tog ett clear blue ägglossningstest den 7e Februari och fick ett positivt, så nu har jag varit i den här ?two week wait? som man brukar säga. Jag ska få min mens på Söndag & den är rätt regelbunden. För två dagar sedan (17e) tog jag ett random ägglossningstest igen och fick ett till positivt?! 
    Sen när jag tog ett idag för att se hur det hade utvecklats så var det negativt. 

Har någon varit med om liknande? Är så förvirrad och ledsen för då kanske jag skulle försökt aktivt att ligga osv nu innan den 17e med, men jag fattar ingenting. Min mens ska ju komma på söndag. 

uppskattar all hjälp

• Svar på tråden Ägglossning 2 ggr på en månad?
  • Nicolejuliias

Tack för era svar, jag uppskattar det verkligen!

Vet inte om jag har PCOS, har inga andra symtom än att jag inte har kunnat bli gravid. Vi har försökt aktivt i 1 & halvt år och väntar på att få börja en utredning så vi får väl se. Bara en besvikelse att försöka varje månad och det inte går, sen förvirrande när man får olika svar på ÄL test osv. 

Men vi får hålla tummarna & fortsätta kämpa Skrattande tack för era synpunkter, tänkte inte ens på att ägglossningen kanske ej lyckades vid första försök och kroppen försöker igen. 

tack!! 

Svar på tråden Ägglossning 2 ggr på en månad?