Anonym (Tönt) skrev 2025-02-20 07:08:58 följande:
Det är mest hans rädda reaktion jag syftar på. Den killen är rädd för så mycket mer.
De har träffats i månader (?!), varit jättekära, men han drar för att tjejen har piercing?
Piercingar går att ta bort för övrigt. Och naturliga kroppar är verkligen inget fel!
Och du ska kanske inte komma och snacka om att vara nedlåtande när du själv skriver att jag och de med mig som tycker att hans reaktion är superlöjlig skulle vara pervon med sexuella avarter😅😂🤣
Du försöker nog bara vara nedlåtande, utan att lyckas, för att du kände dig träffad av "pryd".
Så du skulle också bete dig som ts kille? Som flyr hals över huvud efter flera nykära månader tillsammans för att tjejen har ett simpelt smycke som dessutom går att ta bort?
Nu tvivlar jag på att denna historia ens är sann men helt oavsett så kan jag förstå om en människa som ogillar piercings backar ur när hens partner inte sagt något om en såpass intim detalj i förväg. Jag tycker att man ska berätta om såna saker innan. Detsamma med tatueringar som döljs av kläder.
Nej, jag känner mig inte träffad då jag redan vet vad ordet "pryd" egentligen handlar om och det är att avarter med fetischer och annat skumt försöker skambelägga oss normala människor som inte blivit hjärntvättade av ex. porr eller suspekta sexuella modenycker i klädväg. Med andra ord vi som kan tänka själva och inte låter oss manipuleras av dålig smak.
Förövrigt så hade jag klargjort redan på en första dejt att jag föredrar naturliga kroppar som inte fördärvats av giftigt bläck eller ohygieniska metallringar. För mig är det ett tecken på dålig smak och ett dåligt omdöme. Att man har ett bristande konsekvenstänk.