Jag förstår verkligen inte hur detta kan bli en fråga om huruvida mannen är knäpp eller inte.
När det gäller sex så styrs man av sina känslor och det ska väl vara ok?
Gillar man piercingar så är det helt ok! Men det är också helt ok att INTE gilla det till den grad att man blir totalt avtänd och inte klarar av sex med personen.
Om personen med piercing då tycker det är ok att ta bort den för sin partners skull så är det ett fritt val. Det är också ett fritt val att ha kvar den och hitta en annan partner som tänder på intimpiercingar.
Några har skrivit i tråden att de berättar typ allt innan man har sex. Jag vet inte riktigt när det är lämpligt att berätta om sina intimpiercingar, men självklart är det så att det är betydligt vanligare att INTE ha en sådan än att ha en. Så kanske är det bra att hinta om det ganska tidigt, särskilt om man i övrigt verkar vara en person utan sådant. Och kanske särskilt om piercingen är extremt viktig för en som i TS fall.
Men att kalla mannen som inte tänder på intimpiercingar för olika nedsättande saker tycker jag är under all kritik. Man måste faktiskt acceptera andras känslor när det gäller sex. Ingen är larvig för att hen inte gillar något inom sex - må så vara om det gäller läderkläder, smisk, sex i duschen eller piercingar.