Inlägg från: Anonym (Donna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Donna)

Träffat en ... mansgris?

Anonym (Usch!) skrev 2025-02-24 08:00:05 följande:

Ni som skriver att jag skulle berättat det tidigare, ja kanske det. 

Men ska det verkligen behövas? Alla har olika preferenser vad gäller sådant. Ska jag berätta om eventuell könsbehåring också? Har förstått att det är en dealbreaker för många män om f*ttan inte är slätrakad. Vill ni veta hur långa mina blygdläppar är och storlek på klitoriskappan?

Ni män, berättar ni om ni är rakade eller hur stor k*k ni har innan samlag? Det finns ju kvinnor som säger att de bara kan tänka sig en normalstor k*k, så du som är välutrustad eller har en mindre, berättar du innan så att hon får döma dig på din k*kstorlek?

Ska det inte finnas någonting som vi upptäcker hos varandra när vi klär av varandra för första gången? Jag vill med mina ögon, mun och händer få utforska varje millimeter av den kropp min älskade har. Jag dömer inte, utan vill nyfiket utforska. So what om han har en tatuering eller tio, han har satt den där för att han ville. 

Vi kan ha preferenser, men låt inte fördomar stå i vägen för att lära känna en person. 

Det är inte en fördom att inte vilja ha en partner med järnskrot i underlivet.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-24 18:11:08 följande:
    Nej, det handlar snarare om personlig smak och ens preferenser.
    Ja, så är det.
    Jag gillar inte piercingar öht, tycker det ser mest smaklöst ut.

Tatueringar kan vara ok i måttlig mängd och beroende på motiv. Dödskallar med rosor är big nono. 
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Underligt) skrev 2025-02-24 19:34:23 följande:
    Men det går ju att ta bort piercing till skillnad från tatueringar. Blir det inte lite väl snävt om man ska exkludera andra pga  detta?

Tänk om han har jeans från Dressman. Är det också ett no-no?
    Man väljer bort när man känner att det är fel. Man behöver inte vara logisk heller när man väljer in eller ut personer att dejta eller umgås med öht.
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 11:48:07 följande:
    Du vill alltså inte att din livspartner ska ha bästa möjlighet att njuta under ert sexliv. Men en KK ska få den lyxen ... wow. 

Jag har som sagt bara haft 3 sexpartners, 2 längre förhållanden och 1 längre KK-förhållande. 

Piercingen sitter där den gör för min egen njutnings skull då jag har svårt att få orgasm av enbart penetrerande sex. Men piercingen gnider mot klittan och hjälper mig komma. 

Känns som att jag bara upprepar mig ... Drömmer
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 11:40:50 följande:
    Tack för ditt svar! Hjärta

Jag förstår krocken som blir av hur jag ser ut, klär mig och en intimpiercing. Jag förstår också att den kan krocken kan upplevas spännande, det är i alla fall så jag förstått det från tidigare erfarenheter. 
    Dessa två inlägg krockar rätt rejält med varandra måste jag säga.

Så hur är det nu ts?

• Anonym (Donna)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 09:36:05 följande:
    Oj, jag har nog haft den i 8-9 år nu. Det gjorde lite ont att ta den men smärtan gick över fort, ömmade första dagarna. 

Känseln har inte försämrats alls. Den stimulerar skönt vid beröring eller om man gnider sig mot någon/något. Tihi, tajta jeans kan med andra ord skapa vissa vibrationer Drömmer 

Det finns många olika smycken, men jag föredrar den med enkel kula, mellanstor modell. Men jag har några olika smycken så till jul hade jag en med röd sten, gulligt Glad
    ....................gulligt???????
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?