Träffat en ... mansgris?
Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka.
Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!
Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig.
Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!
Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss.
Vad fan hände där liksom?
Jag förstår att du är besviken att han inte gillade den men nu är det så. Men han kan ju inte rå för vad han gillar/inte gillar. Intimpiercig kanske är en dealbreaker för honom. För mig skulle det också gå bort om en kille hade piercing i snoppen eller bröstvårotna. Skulle inte gilla det alls.
Du kan säkert själv komma på nåt som går fetbort hos det andra könet om du tänker efter?
Svårt dock att veta exakt hur man skulle reagera om redan börjat tycka om någon på ett djupare plan. Om jag skulle kunna bortse från det om jag tyckte tillräckligt mycket om honom. Jag vet inte.
Men en sak som är konstigt. Om ni har känt varandra i så många månader, hur kommer det sig att detta inte nämnts och kommit upp? Du beskriver ju själv vilket hjälpmedel den är för dig när du har sex för att du ska kunna komma. Varför har ni inte pratat om sex? Ok om man inte hunnit dra allt med ett one night stand men har man känt nån I flera månader har man väl ändå diskuterar sex/vad man gillar/inte gillar/vad man behöver för att kunna komma/ vad som är skönt/ ställningar etc. Har ni inte haft nåt snuskprat?
Jag skulle absolut nämna en sådan sak innan. Dels av skälen ovan men också för att det inte ska bli nån konstig surprise. Vad fan ska man ens tro om man sticker ner med handen där och känner nåt hårt som man inte är beredd på. Folk kanske inte ens fattar direkt på sekunden vad det är. Eller kommer åt den/drar till i den på fel sätt för att man inte är beredd. Tänk själv och stoppa ner handen i en kalsong och det är nån metallbit där som du inte har en aning om. Varför säger man inte en sån sak?