Inlägg från: Anonym (Usch!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Usch!)

Jag skaffade en intimpiercing för min egen skull. Dels så tycker jag att det är vackert med piercingar men jag ville inte ha en synlig piercing, dels så tycker jag om att ha ett litet smycke där nere som bara jag och eventuell sängpartner vet om.

En piercing på klitoris stimulerar dessutom väldigt skönt och gör att sexet blir bättre. Jag som har svårt att komma genom bara penetrering kan få orgasm lättare då piercingen stimulerar klitoris och hjälper mig att få orgasm. 

Och som någon kommenterade att det skulle vara ett porrsmycke eller att jag legat runt med halva staden...HAHA! Jag har faktiskt bara haft 3 sexpartners i mitt 35-åriga liv, han skulle ha blivit min fjärde. Två var i längre förhållanden, sedan hade jag en kk under en tid i livet, så tre. 

• Anonym (Usch!)
    Anonym (Mandomsmannen) skrev 2025-02-19 09:19:49 följande:

Jag uppfattar att han reagerade negativt på piercingen i din fitta.

Det var väl bra att han reagerade och vågade säga det! Jag tycker du kan vara glad och tacksam att du har hittat en man som har modet att stå för sina åsikter. Det gör ju att dom andra komplimanger du fått om ditt utseende och stil mer äkta. Alternativet är ju att någon som låtsas att piercingar är snyggt men i själva verket avskyr det hos dig.

Den andra anledningen till att du kan vara glad är att hans kritik berörde ett smycke. Ett smycke går att ta bort. Tänk om han hade reagerat över att du hade för små bröst, fula blygdläppar, rynkig hy eller liknande. Det enda som har hänt är att du har valt fel intimsmycke ? sett ur hans smakperspektiv.

En bagatell.

Korrekt, han uppskattade inte att jag hade en piercing där nere. 

Om en sådan grej får honom att helt ändra uppfattning om mig så kan han gott dra. Efter hans reaktion så tänker jag behålla den där den är. Vad reagerar han på nästa gång och vill ändra hos mig. 

Jag upptäckte att han hade en liten tatuering på insidan av överarmen. Det har han inte berättat för mig. Är inte ett fan av tatueringar men det får mig inte att ändra uppfattningen av honom som person och han har valt att tatuera sig innan han träffade mig så vad ska jag göra åt saken?
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Ebbot Lindberg) skrev 2025-02-19 08:41:53 följande:

Den killen har problem... detta handlar noll om din piercing.  Detta handlar helt om honom . 
    Nu säger du förvisso att du velat ta det lugnt men att du säger att ni äntligen skulle le ha sex efter några månader (!) säger en hel del om att det finns en del issues bakom kulisserna...

Jag tänker så också. Har väl varit fast i förälskelsen och inte sett honom för vem han är. 

Just att vi har väntat med sex har varit överenskommet. Jag vill känna personen jag har sex med och har bett om att vänta. Han har inte varit påstridig utan velat vänta lite för att hitta den "perfekta kvällen". Vilken han nu sa att jag förstörde med min piercing. Suck ...
  • Anonym (Usch!)
    SkaneFre skrev 2025-02-21 09:58:13 följande:

Jag hade nog blivit rätt chockad. Alltså efter din beskrivning om hur du är etc, sen helt plötsligt bara se att klittan är piercad :D. 

En fundering. Varför piercar man klittan? Tycker man det är coolt? Eller snyggt??? Kan ändå förstå varför man piercar näsan, eftersom man kan "visa upp" det hela tiden, som en accessoar eller så. 

För mig handlar piercingen om förhöjd njutning. Den stimulerar klitoris och hjälper mig att lättare få orgasm. Jag har svårt att få orgasm av enbart penetrering så stimulering på klitoris hjälper mig. Piercingen gör att jag inte behöver använda handen "är nere" utan våra kroppar som gnider mot varandra gör att piercingen rör sig och klittan stimuleras = orgasm.

Så för mig är det enbart ett hjälpmedel. Jag skaffade den för min egen skull. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Underligt) skrev 2025-02-23 19:32:03 följande:

TS, hur går det med ringen i klittan och killen?

Vi har pratat men kommer inte att fortsätta tillsammans. Piercingen var i slutändan inte en dealbreaker för honom, han förstod när jag äntligen fick en chans att förklara varför jag har den. Via sms då, han avbröt mig non stop i telefonsamtalet och ville bara framföra sina tankar utan att ge mig möjlighet att förklara eller möta hans kommentarer.

Men hans reaktion blev en dealbreaker för mig. Han lät mig inte prata eller förklara. Sa hur äcklad han var och en himla massa nedlåtande saker. Dessutom i en väldigt utlämnande situation där jag satt halvt avklädd. Gick från tänd till utskälld inom loppet av ett par sekunder. 

Nej en sådan man kan jag inte leva med. 
  • Anonym (Usch!)

Ni som skriver att jag skulle berättat det tidigare, ja kanske det. 

Men ska det verkligen behövas? Alla har olika preferenser vad gäller sådant. Ska jag berätta om eventuell könsbehåring också? Har förstått att det är en dealbreaker för många män om f*ttan inte är slätrakad. Vill ni veta hur långa mina blygdläppar är och storlek på klitoriskappan?

Ni män, berättar ni om ni är rakade eller hur stor k*k ni har innan samlag? Det finns ju kvinnor som säger att de bara kan tänka sig en normalstor k*k, så du som är välutrustad eller har en mindre, berättar du innan så att hon får döma dig på din k*kstorlek?

Ska det inte finnas någonting som vi upptäcker hos varandra när vi klär av varandra för första gången? Jag vill med mina ögon, mun och händer få utforska varje millimeter av den kropp min älskade har. Jag dömer inte, utan vill nyfiket utforska. So what om han har en tatuering eller tio, han har satt den där för att han ville. 

Vi kan ha preferenser, men låt inte fördomar stå i vägen för att lära känna en person. 

• Anonym (Usch!)

Ska på dejt på fredag med en annan man. Testar er taktik och ska berätta på första dejten att min klitta är piercad...

• Anonym (Usch!)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 07:17:07 följande:
    Jag nämnde skadliga bakterier eftersom detta är relaterat till ämnet då piercings kan ge upphov till sådana om man har dem på ohygieniska områden på kroppen. Redan förklarat detta och det börjar bli tröttsamt att upprepa sig.

Och tråden handlar om intima piercingar, inte om sexuella akter. 
    Alltså, jag har en piercing i klittan ... Jag duschar och tvättar mig dagligen.

Piercingen är längre från anus än vagina och urinrör (antar att du kan kvinnans anatomi då du går på så hårt). 

Ingen del av min piercing går in i mig själv eller någon annan. Det är en stav som sitter vertikalt i klitoriskappan, med två metallkulor i var ände. Den nedre stimulerar min klitoris vid beröring...

Det är njutning och det är MITT val! Ingen annans!
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (M) skrev 2025-02-26 07:17:52 följande:
    Lycka till, passa även på att fråga hur han ser ut mellan benen. 
    Haha det blir säkert populärt Flört
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-26 08:57:10 följande:
    Lycka till! Hoppas denna man är mindre larvig. Men alltid bra att prata först.

Hur länge har du haft din piercing? Gjorde det ont? Har känseln försämrats något under tiden eller endast förbättrats?
    Oj, jag har nog haft den i 8-9 år nu. Det gjorde lite ont att ta den men smärtan gick över fort, ömmade första dagarna. 

Känseln har inte försämrats alls. Den stimulerar skönt vid beröring eller om man gnider sig mot någon/något. Tihi, tajta jeans kan med andra ord skapa vissa vibrationer Drömmer 

Det finns många olika smycken, men jag föredrar den med enkel kula, mellanstor modell. Men jag har några olika smycken så till jul hade jag en med röd sten, gulligt Glad
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-26 11:30:36 följande:
    Tack för info. Vi får se om jag vågar. Kan det sätta igång min sexlust så att den vore som förr så vore det värt det alla gångerGlad Låter verkligen intressant!
    Tips! Köp en satisfyer, den är grym!

Umm, om du sedan väljer att pierca dig...satisfyer + klitorispiercing = splash!

You´re welcome Flört
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Mr Grey) skrev 2025-02-26 10:33:10 följande:
    Spännande och förstår den njutning du upplever. Tänker också att vi är många män som med ögat finner det attraktivt, sexigt och utmanande. Å andra sidan kan vi män vara tudelade när något kommer oss nära om du förstår vad jag menar. Vi vill gärna mycket, tänker och fantiserar. Sex är något vi precis som ni kvinnor också tänker på. Men så står vi där, kan uppleva oss utmanad och då menar jag vårt manliga ego. Personligen tycker jag att kontrasten välklädd, proper kvinna som för sig med klass kontra den sexuella kvinnan som med nyfikenhet söker njutning är särdeles attraktivt. Men för vissa män kan det väcka frågor kring tidigare upplevelser, vad har hon gjort, hur många partners etc, dvs svartsjuka och avund, rädsla för att själv inte kunna matcha den eventuella hunger som vilar under de präktiga kläderna, för att inte tala om det mentala samspelet. Ja kan man inte presentera sin kvinna för vänner barn pga intimsmycken så skulle jag om jag var kvinna springa, och springa fort. Så mycket signaler i detta. 
    Tack för ditt svar! Hjärta

Jag förstår krocken som blir av hur jag ser ut, klär mig och en intimpiercing. Jag förstår också att den kan krocken kan upplevas spännande, det är i alla fall så jag förstått det från tidigare erfarenheter. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (LP) skrev 2025-02-26 11:43:56 följande:
    Ja det där hade jag nog velat veta innan jag startade något seriöst! Troligen världens tydligaste tecken på ett utåtagerande sexliv vilket kan vara intressant för en man/kvinna om det är en KK som söks men inte om man söker en seriös relation. Det är ungefär lika avtändande som ett högt BC...
    Du vill alltså inte att din livspartner ska ha bästa möjlighet att njuta under ert sexliv. Men en KK ska få den lyxen ... wow. 

Jag har som sagt bara haft 3 sexpartners, 2 längre förhållanden och 1 längre KK-förhållande. 

Piercingen sitter där den gör för min egen njutnings skull då jag har svårt att få orgasm av enbart penetrerande sex. Men piercingen gnider mot klittan och hjälper mig komma. 

Känns som att jag bara upprepar mig ... Drömmer
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?