Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Läggning där man attraheras av alla?

Vad heter det när någon inta bara kan bli attraherad av någon oavsett kön, utan attraheras starkt av alla? En barndomsvän var sådan, han gick till sist inte ut längre för att det blev så uttröttande/överstimulerande.

Han lever inte idag (suicid) men hade väldigt svårt tex. att träna på gym, då han behövde onanera mitt i ett pass för att lugna ner sig och då hade han ändå onanerat i förväg som förberedelse för att kunna göra det.

Han var normal som barn men förändrades i puberteten och blev värre och värre med åren tills han sist isolerade sig med porr och sexleksaker. Han hade oerhört mycket porr i DVD och från alla genrer man kan tänka sig och även via datorn. Han gillade allt och alla, begick aldrig något övergrepp eller brott (förutom blottade sig), men hade tvångstankar på att göra det ofta. Alla han såg, män, kvinnor, gamla, tonåringar...alla utom förpubertala barn tyckte han var väldigt attraktiva.

har aldrig hört detta hos någon annan och google ger inga bra svar vad jag kan hitta. Vad är det för läggning eller störning?

• Svar på tråden Läggning där man attraheras av alla?
  • Anonym (???)

Han deltog även i dogging, gruppsex på porrklubbar och sådana saker. Oavsett typ av tillställning. Med på allt.

• Anonym (???)

Tack för svaren i tråden.  jag tror inte (tror inte, jag är inte säker) att han utsattes för något som barn. Däremot som vuxen då jag tror han upplevde en del obehagliga saker. Även om han frivilligt deltog i dem var det obehagliga saker. Alldeles för våldsam bdsm där han var ug till en annan man/andra män tex. "Forced feminization"

• Anonym (???)

Killen var adopterad från ett annat land från innan han ens var ett år. Uppvuxen med väldigt bra föräldrar som alltid försökte hjälpa honom. Så vad jag vet inget trauma. Hade mycket kompisar som barn. Jag tror att han under tonåren var mest (men inte enbart) intresserad av tjejer, men tjejer tyckte han var "creepy". Innan tonåren kunde han leka med tjejer utan problem men sedan var det som att just tjejer märkte att det var nåt fel på honom...innan vi märkte det med. Tex var man på en ff-fest tillsammans med alkohol så hände det flera gånger att tjejer sa "lämna mig inte ensam med honom". Eller att tjejer som inte var ett dugg intresserade av mig på det sättet ändå höll sig nära mig. Det var jäkligt skumt.

Svar på tråden Läggning där man attraheras av alla?