Ger snart upp
Jag tror att det kommer att bli lättare när utredningen är klar men med tanke på allt du varit med om så förstår jag att du känner dig bortom all hjälp.
Lycka till med utredningen.
Jag tror att det kommer att bli lättare när utredningen är klar men med tanke på allt du varit med om så förstår jag att du känner dig bortom all hjälp.
Lycka till med utredningen.
Varför inte börja jobba? Om alla vill det, vad är det som säger att det i så fall inte skulle vara gynnsamt för ditt mående?
Förstår dig. Själv har jag studerat och jobbat heltid (ibland samtidigt) i 20 år och betalat till a-kassa och sjukförsäkring i alla år. Men när jag blev sjuk så hade jag ändå inte rätt till nån ekonomisk "ersättning". Min psykiatriker skrev värdelösa sjukintyg och nu har min SGI nollats för flera år sen. Myndigheter skiter i mig. Jag är ju inte deras problem. Jag lever liksom utanför systemet. Försörjer mig genom att sälja telefonsex och bilder på nätet. Det är ingen myndighet som bryr sig så länge jag inte besvärar dem. Jag har sparat alla sömntabletter jag får på recept och andra mediciner under flera år så jag kan avsluta mitt liv när jag känner för det. Det känns skönt att veta. Jag har hyran och el på autogiro så det skulle ta ett tag innan nån märkte nåt. Men bostadskön är ju lång så det blir väl en glad nyhet.