Inlägg från: Anonym (Oskuld) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oskuld)

Kåt ibland men vill inte ligga runt runt

Anonym (Anonym svensk) skrev 2025-02-09 20:45:10 följande:
    Fast om man är kär så vill man vill inte ligga med andra.

Vill hon inte ha dig eller?

Vill inte direkt ligga med andra "bara för att" som sagt

Hon vet ej att jag ens har känslor för henne

• Anonym (Oskuld)
    Anonym (Anonym svensk) skrev 2025-02-09 20:59:54 följande:
    Du är kär. Du vill ha sex. Vad gör du på dejtingappar om du är kär?

Varför gör du inte något åt det då?

Det är jättesvårt att få till en korrekt inbjudan och är bra att ha sådana appar om jag får nej också. 

Jag försöker verkligen

• Anonym (Oskuld)
    Anonym (celibat) skrev 2025-02-09 21:03:17 följande:

Jag skulle ge upp om jag var du. 
    jag har vart ofrivilligt celibat i 37 år nu och det är inte en enda kvinna som visat intresse för mig. Eftersom det är kvinnorna som styr sexhierarkin finns det inget att göra. Om man var homosexuell kanske man kunde styra mer över sitt sexliv mer.

NEJ 
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Skeptisk) skrev 2025-02-09 23:13:37 följande:
    Då har du tolkat ts helt fel eftersom han tydligen kan tänka sig att ligga med andra fast han är kär.

Buhu...? Spöke
    Alltså vill ligga men inte ligga runt. Är rätt tråkigt att vara kåt och inte ha ngn kvinna att ligga med. Vill dock helst ligga med kvinnor jag enbart har någon form av emotionell koppling till. Och iom att jag inte är i en relation med hon jag har känslor för så är jag öppen för att ligga med andra. 
  • Anonym (Oskuld)

Är inte konstigt heller att vara kåt och vilja ligga

• Anonym (Oskuld)
    Anonym (Igen) skrev 2025-02-12 18:05:33 följande:
    Gör något då! Du har en kärlek, be att få träffa henne

Eller sök ONS/KK på någon app
    Ja men vill inte framstå som att jag bara är kåt. 

Vill hitta ngt långsiktigt som har lika hög eller högre sexlust än mig helst
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (M) skrev 2025-02-13 16:16:19 följande:
    Ja du vill en massa men allt kommer inte utveckla sig så att det sker enligt alla dina villkor, det har du tydligen mycket svårt att tugga i dig.
    Vad ska jag göra då?
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Designat för livet) skrev 2025-02-14 15:16:26 följande:
    Jag är en gift man som ofta är kåt men vill inte ligga med min fru. Jag vill inte ligga med någon. Jag föredrar att behålla kåthetskänslan så länge som möjligt. Det är en njutning isig. Att ge utlopp för den (onani eller samlag) gör mig alltid besviken. Sexet i sig kan aldrig mäta sig med fantasin eller tanken på sex. Känslan och suget i kroppen. Att utöva sex är bara platt och torftigt.
    Alltså jag är fortfarande OO (oskuld och okysst) och jag vill sluta vara både och. 

Är tråkigt och ensamt att vara OO. 
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (M) skrev 2025-02-14 15:37:37 följande:
    OO, är det någon term inom detta så kallade modern dejting som jag hört om ibland?
    Nej jag skapade förkortningen i detta nu. Du kanske inte vet hur en förkortning fungerar?
  • Anonym (Oskuld)
    Anonym (Kalle) skrev 2025-02-14 15:41:30 följande:
    Varför svarar du inte anonym(/) som kommit med bland det bästa i tråden? Är du så dum på riktigt att du tror du kan få ligga med en tjej bara genom att säga att du är OO och kåt?
    Nej inte sagt det heller 
Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt