Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Kåt ibland men vill inte ligga runt runt

Den andra tjejen kan du ändå glömma så du behöver inte tänka att du riskerar förlora henne om du ligger med någon annan. Men oavsett kommer du få samma råd, var social, ta risker, våga bjud på dig själv, annars kommer du aldrig komma någonstans med någon kvinna.

• Anonym (M)
    Anonym (a) skrev 2025-02-09 17:36:05 följande:
    Verkligen. Jag förstår inte hur folk går på det.
    De har kanske inte läst den andra tråden, kan du tänka dig, det är inte alla som följer precis alla trådar på FL.
  • Anonym (M)
    Anonym (a) skrev 2025-02-09 17:46:29 följande:
    Nej, det gör inte jag heller. Vem läser så långa trådar där någon spelar en karaktär? Att låtsas som att en långkörare med ständiga "avstickare" är lätt att missa däremot... Det märks på språket vad det är för tråd även om man är sprillans ny på FLNalle
    Fortfarande måste man ha sett den andra tråden för att kunna känna igen något, du kritiserar ju folk för att de inte förstår vem TS är.
  • Anonym (M)
    Anonym (a) skrev 2025-02-09 17:56:22 följande:
    Låtsas du verkligen att du inte förstår? Det tar max tre sek att se vilken tråd. Sen spelar det ingen roll då man kan läsa redan i trådstarten vad det är för tråd.
    Fortfarande, alla kollar inte alla trådar ens i rubrikerna. 
  • Anonym (M)
    Anonym (a) skrev 2025-02-09 18:10:34 följande:
    Fortfarande. Det spelar egentligen inte roll att du säger dig inte ha läst tråden. Tråden är fortfarande uppenbar i sitt slag.
    Det säger jag inte alls, JAG har läst tråden, det handlade inte om mig. Och nej det är inte alls uppenbart om man inte kollar precis alla trådar i listorna här, vilket är helt normalt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-13 15:48:44 följande:
    Ja men vill inte framstå som att jag bara är kåt. 

Vill hitta ngt långsiktigt som har lika hög eller högre sexlust än mig helst
    Ja du vill en massa men allt kommer inte utveckla sig så att det sker enligt alla dina villkor, det har du tydligen mycket svårt att tugga i dig.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-14 12:52:20 följande:
    Vad ska jag göra då?
    Men sluta, du har fått massor av råd om vad du ska göra men du vill inte av olika orsaker, det är där min kommentar kommer in, du kan inte få det enligt alla dina villkor, tex får du tugga i dig att risken finns att du möjligtvis framstår på ett annat sätt än du vill. Att allt kommer bli som du vill kan du glömma.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-14 15:28:21 följande:
    Alltså jag är fortfarande OO (oskuld och okysst) och jag vill sluta vara både och. 

Är tråkigt och ensamt att vara OO. 
    OO, är det någon term inom detta så kallade modern dejting som jag hört om ibland?
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-14 15:42:49 följande:
    Nej jag skapade förkortningen i detta nu. Du kanske inte vet hur en förkortning fungerar?
    Så om jag vet hur en förkortning funkar så måste jag även veta vem som skapade förkortningen? Hur resonerar du egentligen?

Varken din slutledningsförmåga eller förmåga att hålla i ett resonemang är speciellt bra, det framgår tydligt i dina inlägg. Kanske därför som det går så dåligt för dig.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 14:23:43 följande:

Vill verkligen bli ihop med den rätta som också vill ligga typ 9 ggr/vecka helst liksom. Vore liksom tråkigt att hamna i en sexlös relation eller med lite intimitet. 

Så ofta är det verkligen inte många par som har.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 14:26:25 följande:
    Ja? Det vore tråkigt att ha det typ 0-2 ggr/vecka oavsett 
    Du har för mycket fritid antagligen. Vänta tills du har heltidsjobb med barn, villa, fritidsaktiviteter så fattar du.
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 14:40:19 följande:
    Kvällar och helger finns. Skulle älska att ha det ca 9-10 ggr/vecka. 
    Så enkelt är det inte, det här är bara ytterligare ett exempel som visar på vad lite du förstår om hur livet och relationer fungerar, dels har man med det livet jag beskrev inte mycket tid över på kvällar och helger och dels så blir orken och lusten blir påverkad av en mängd faktorer som du inte upplever nu. Du lever ett helt annat liv så det är helt andra förutsättningar art ha tid lust och ork till 9-10 ggr per vecka.
  • Anonym (M)
    Anonym (Lilla P) skrev 2025-02-17 15:26:52 följande:

En fråga: du skrev att tjejen du är intresserad av bort långt borta? Hur långt är långt borta för dig? För en del är det 20 minuter bort med bil, för andra är det Australien och sedan en massa där emellan. Vad är långt borta för dig? Hur långt är ett snöre?

3-4 timmar bort
  • Anonym (M)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-21 13:22:16 följande:
    Nej jag är inte kåt varje dag 
    Hur ska du då klara 9 ggr per vecka?
Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt