Kan inte använda kondomer?
Det verkar som om killar som ända från första samlaget i sin ungdom använt kondom inte alls har några problem med det.
Det är helt naturligt för dem och konstigt nog upplever de inte någon större skillnad när de är utan, när de vill göra barn.
Därför får jag för mig att en del av problemet sitter i huvudet. Har man intalat sig att man inte känner så mycket, gör man det inte heller
Inte så konstigt. Det mesta vi lärt oss i livet att använda är vi vana med senare i livet.
Visst kan något sätta sig i huvudet men majoriteten av fallen är nog inte det. Jag upplevde en stor skillnad första gången jag fick prova utan. Inte så konstigt heller prova och ta en gummibit och sätt över klitoris och gno på. Klart det kommer fungera men att man inte skulle känna någon skillnad är väl att överdriva. Det är ju ändå ett konstgjort material som ligger mellan.
Med det sagt så klart det fungerar både och, man får acceptera hur det är helt enkelt. Även tjejer har jag hört säga att kondom har en annan känsla än utan för dem också.