Kan inte använda kondomer?
kille Kört med kondom och utan..
En av fördelarna var att jag kan köra på lite längre .. I mitt tidigare förhållande var det frun som tyckte. 10 sekunder stopp för sätta den på var jobbigt . och avtändande.. hon ville snarare det skulle gä snabbt och överstökat..
Föreslog att vi skulle ta ett 100 pack och träna. på det så hon kunde lära sig rulla på. en för så jävla svårt är det inte och rulla på en en åt rätt håll? skulle hon rulla på en skulle det tändas ljus ,glasögon på mm.. snacka om erotikdödare .. saknades bara karta och kompass till penisen..
Men samtidigt tyckte hon det var smidigt att i inte vara lika slabbig och kladdig mellan benen efter..
Eller varför inte testa caya pessar.?
Ofta handlar det nog mest om osäkerhet med sig själv
och varandra att vara trygg tillsammans
som kille blir jag superhård om mindsetet ÄR nu jävlar ska det .knullas länge och kanske lite mer fysiskt och svettigt..
Testa in ett nytt mindset. sug upp ståndet snabbt på med kådisen sen massa glid på och i sadeln snabbt.. stället rida i lättsadel eller galopp direkt in och ut snarare pressa könen hårt mot varandra först och gnugga..i början om i skritt. jag själv älskar det då slaknar ståndet knappast pga en kondom...när hon trycker sig djupare ner i sadeln.. Inte som en hösäck.. sen ska det ridas