• Anonym (Hedder)

Flörtar han? Han är gift

Vi har jobbat tillsammans länge. Men började för 2 veckor sedan. Men bara när ingen ser på jobbet. Han ställde sig bakom mig nära med sin kropp mot min och smekte min arm. Sedan har det fortsatt varje dag. Han kommer bakom mig och kramar. Nynar. Gungar mig försiktigt fram och tillbaka. Är både tyst i stunden men vi kan prata lite jobb också. Han kramar mig framifrån länge och hårt. Han tittar mig djupt i ögonen från avstånd och ler. Idag så kramade han mig från sidan första gången och la sin kind mot min. Han tar chansen så fort vi är ensama att krama mig. Men via telefon är det som att vi år ytliga vänner. Hjälp vad vill han?

• Svar på tråden Flörtar han? Han är gift
  • Anonym (hmmmm)

Låter väldigt gränslöst.

• Anonym (hmmmm)

Vad känner du inför detta? Tycker han låter som nån som INTE går att lita på. Speciellt eftersom han gått så hårt ut på bara 2 veckor. Jag menar på ett jobb är man ju extremt långsam och diskret om man gillar någon just för det inte ska ses som sexuella trakasserier.

Att han plötsligt börjar krama och hålla på låter konstigt.

• Anonym

Om det inte är välkommet så är det

sexuella trakasserier

• Anonym (Hedder)
    Anonym (hmmmm) skrev 2025-02-07 21:49:01 följande:

Vad känner du inför detta? Tycker han låter som nån som INTE går att lita på. Speciellt eftersom han gått så hårt ut på bara 2 veckor. Jag menar på ett jobb är man ju extremt långsam och diskret om man gillar någon just för det inte ska ses som sexuella trakasserier.

Att han plötsligt börjar krama och hålla på låter konstigt.

Ja det stämmer. Innan var vi precis som vanliga kollegor och nu är han såhär. Jag känner att vi har en bra koppling. Han är verkligen snäll och bryr sig om en och har alltid gjort. Jag är lite kluven till varför helt plötsligt det blev såhär
  • Anonym (Hedder)
    Anonym skrev 2025-02-07 21:52:31 följande:

Om det inte är välkommet så är det

sexuella trakasserier

Det är välkommet. Men just nu könner jag mera varför blev han sådan helt plötsligt efter 3 år och vad vill han ha sagt med detta? 
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (Hedder) skrev 2025-02-07 21:55:42 följande:
    Det är välkommet. Men just nu könner jag mera varför blev han sådan helt plötsligt efter 3 år och vad vill han ha sagt med detta? 
    Jag gissar bara, men han har antagligen vart attraherad av dig i tre år men ignorerat det pga att han är gift. Nu har något hänt i hans äktenskap (Kan inte spekulera i vad som hänt, kan vara ett halvdussin olika saker minst) som påverkat hans syn på vad han får göra eller ej utanför äktenskapet.
  • Ezmeraldah
    Anonym (Hedder) skrev 2025-02-07 21:55:42 följande:
    Vill du ligga med din gifta kollega så kör! 
  • Anonym (Hedder)
    Ezmeraldah skrev 2025-02-07 22:16:46 följande:

Fråga varför han blivit så kramig på sistone? 

Grejen var att eftet andra gången så kom han faktiskt på morgonen och sa, "förlåt om jag var för på igår" och då svarade jag "nejdå" sedan skrev jag och frågade varför han kände att han behövde be om ursäkt" och jag fick svaret " ibland säger jag konstiga saker" "men det var mysigt"
  • Ezmeraldah
    Anonym (Hedder) skrev 2025-02-07 22:23:50 följande:
    Grejen var att eftet andra gången så kom han faktiskt på morgonen och sa, "förlåt om jag var för på igår" och då svarade jag "nejdå" sedan skrev jag och frågade varför han kände att han behövde be om ursäkt" och jag fick svaret " ibland säger jag konstiga saker" "men det var mysigt"
    Vad vill du med honom? Vill du bli hans älskarinna så bjud hem honom?
Svar på tråden Flörtar han? Han är gift