Inlägg från: Anonym (-) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-)

Är det en myt att män vänstrar pga sexbrist?

Vad är det man brukar säga? Män vänstrar av samma anledning som hanhundar slickar på sina kärleksbollar. 

• Anonym (-)
    Anonym (Statuskåt tidsandan.) skrev 2025-02-14 22:48:09 följande:
    Som kvinnor då? Otrogna eller ligger med otrogna män.
    De har nog andra skäl för otrohet än män. Typ en olycklig relation på upphällning. 
  • Anonym (-)
    Anonym (hmm) skrev 2025-02-15 00:11:58 följande:
    För att bli rena ? För det är därför som dom slickar sig. 
    Det klassiska svaret brukar vara "för att de kan". Med andra ord att det är en del av deras natur helt enkelt. Både otrohet som man och att slicka sina egna könsdelar som hund. Eller att män är lika låga till naturen som hundar, typ. 
  • Anonym (-)
    Anonym (hmm) skrev 2025-02-15 01:54:41 följande:
    O så klankar dom på incels i det här forumet. Men du bevisar verkligen att kvinnor försvararna har väldigt fel. Kommer ta en skärmbild på detta och spara till när det klankas på incels och aggressiva män på familjeliv. 
    Incels och otrogna hundar till män ligger båda ungefär på samma låga nivå av mänskligt avfall så.. Meningslöst av dig. 
  • Anonym (-)
    Anonym (Man 9) skrev 2025-02-15 18:15:23 följande:
    Ja de e ju de de blir av sex löst förhållande!
    Jag tror att det handlar om mer än detta i männens fall. Impopulär åsikt det här men jag tror inte att män vill vara monogama egentligen. De är lössläppta av naturen.
    Just därför som jag själv avhåller mig från att skaffa partner eller belönar män med sex vilket jag förmodligen aldrig kommer att göra. Kan bara inte respektera det draget hos män, att de aldrig kan nöja sig med en enda partner utan måste blanda in andra, på ett sätt eller annat. Finner det äckligt, osmakligt, billigt. Såna människor är inte värda någon kärlek i mina ögon. Då ger jag min egen kärlek till såna som uppskattar en på riktigt istället, till vänner och familj.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (-)
    Anonym (Livet är underbart, när inse livet e bart!) skrev 2025-02-20 12:43:17 följande:
    Låter ju lite sjukt att ligga med familjemedlemmar istället för att skaffa en partner. Du kanske borde snacka med någon om det där?
    Är nog snarare du som borde söka hjälp för dina egna osunda incestfantasier kring dina farsa. 

Pervon som du vantolkar texter efter sitt egna perversa sinne.
  • Anonym (-)
    Anonym (Livet är underbart, när inse livet e bart!) skrev 2025-02-20 13:11:08 följande:
    Hej Elektra! Vi kan gå tillsammans till terapeuten. 
    Nej, det är du som är den med sjuka incestfantasier här som du försöker pådyvla andra. Sök hjälp själv och sluta förtala normala människor.
Svar på tråden Är det en myt att män vänstrar pga sexbrist?