Han pratar med sitt ex - blir arg när jag frågar
Tyvärr varit med om exakt samma. Det värsta tror jag är bristen på rakhet. Du märker ju att det är skillnad och att det är något men han vägrar säga. Samtidigt har han först presenterat dig som sin tjej men senare backar han och säger att ni bara dejtar och tar sig friheten att skriva med sitt ex dagligen. Vet precis vad du går genom. I mitt fall handlar det om en kille jag verkligen ser som mitt livs kärlek.
Tyvärr är det såhär att han är inkapabel att ha en seriös relation. Jag gjorde så att jag öppnade upp mig om mina starka känslor och hur jag såg på vår relation. Jag berättade också att vi inte kan ha en relation just pga att han inte kan kommunicera som en vuxen och just för att jag älskar honom går inte det utan ett avstånd först.
Jag berättade för honom att han i huvet levde kvar i sin gamla relation och därför inte hade behövt dejta mig. Vi kände redan varandra sedan länge så ja. Jag sa att det var helt skevt att han hade kontakt med sitt ex men eftersom han tyckte det var så fint att ha en god relation med mitt ex skulle jag acceptera att träffa mitt ex som bett om att få träffa mig. Som vänner naturligtvis vilket är ju så fint. Därefter tog jag avstånd.