Inlägg från: Anonym (urkel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (urkel)

Dagens "Alla hjärtans dag" bör läggas ner.

Denna dag har totalt gått överstyr.

• Svar på tråden Dagens "Alla hjärtans dag" bör läggas ner.
  • Anonym (urkel)
    Anonym (L) skrev 2025-01-31 16:45:09 följande:

Med vilken motivering då?

Den har blivit på tok för kommersiellt grundad.. mer som att man numera "köper" sig kärlek med dyra smycken etc.
  • Anonym (urkel)
    Anonym (X) skrev 2025-01-31 17:47:48 följande:
    Fast det väljer man själv.
    Jag väljer att inte fira. Men jag ska väl inte behöva ta ledigt från jobbet och sitta vid min postlåda med ett hagelgevär bara för att nonchalanta idioter som delar ut reklam skiter fullständigt i att det står med stor skylt på min postlåda att jag inte vill ha reklam..
    Men jag får väl börja begära alla räkningar i digital form och göra min postlåda strömförande. vet inte hur många gånger jag får fara fram å tillbaka till återvinningsstation med flera kg papper jag inte vill ha men får ändå.
  • Anonym (urkel)
    Anonym (Joel) skrev 2025-01-31 18:00:23 följande:
    Och vad exakt har det med alla hjärtans dag att göra...?
    Jadu... 😳
    Vad i helvete ska jag med en massa reklam jag inte vill ha om smycken och dylikt innehållande alla hjärtans dag prylar.?
  • Anonym (urkel)
    Tow2Mater skrev 2025-01-31 18:11:38 följande:

Protestera då och bränn din reklam.

Har ingenstans att bränna..
  • Anonym (urkel)
    Anonym (=!) skrev 2025-01-31 18:43:20 följande:

Ja. Antingen så tar du ledigt från jobbet och sätter dig med hagelbössan ELLER så gör du som du gör med annan reklam: slänger.

Annars kan du ju komma och ta och slänga det, jag har minst 1 timmes bilfärd till närmaste återvinningsstation.
  • Anonym (urkel)
    Anonym (X) skrev 2025-01-31 19:37:20 följande:
    Vad har reklamen med Alla Hjärtans Dag att göra? Den delas ut året om. Är du lika arg på t ex julen?
    ALL REKLAM...

Bara för att nån jävla analfabetisk skitstövel inte kan läsa en skylt som säger att jag inte vill ha reklam.... Eller måste jag göra en neonskylt lika stor som en Komatsu L-2350?
Svar på tråden Dagens "Alla hjärtans dag" bör läggas ner.