• Tremere

Sexiga underkläder för tjocka

Jag och min fru vill piffa upp sexlivet lite med lite nya underkläder till henne. 
    Tyvärr har vi båda med åren blivit överviktiga. 
    Detta jobbar vi nu på, men fram till dess så tänker vi att lite nya underkläder kan ge en morot. 

Hon har stor hängig byst och är rätt tunnformad. Ingen direkt midja och en hängmage. 
    När man kollar stora modeller har de ju oftast fortfarande fina timglasformer. 

Vad för plagg skulle kunna passa henne? 
    Funderar på body, korsett eller kanske babydoll-klänning eftersom den skulle dölja magen. 
    String går bort, men vad tror ni om såna där halvstring (brazilian?)

Vi jobbar båda två på att gå ner i vikt, så det behöver inte påpekas. 

• Svar på tråden Sexiga underkläder för tjocka
  • Anonym (Mia)

Det är bara du själv som kan avgöra vad hon passar i. Men det är nog helt omöjligt att hitta sexiga kläder i hennes storlek här i Sverige. Den största storleken verkar vara LXX. Kommer hon i den storleken? Ni får nog beställa från Amerika, där är det inte så ovanligt med kvinnor som är enorma. 

Men ska du verkligen utsätta henne för detta? Hon kan bli helt förtvivlad när hon ser sig själv i spegeln.

• Anonym (Undrar)

Måste bara fråga, har din fru bett dig att hjälpa henne att hitta underkläder och fråga här?

• Tremere
    Anonym (Undrar) skrev 2025-01-30 18:38:22 följande:

Måste bara fråga, har din fru bett dig att hjälpa henne att hitta underkläder och fråga här?

Vad spelar det för roll? 
    Jo, vi letar tillsammans, så hon vet. 
  • Tremere
    Anonym (Mia) skrev 2025-01-30 18:34:12 följande:

Det är bara du själv som kan avgöra vad hon passar i. Men det är nog helt omöjligt att hitta sexiga kläder i hennes storlek här i Sverige. Den största storleken verkar vara LXX. Kommer hon i den storleken? Ni får nog beställa från Amerika, där är det inte så ovanligt med kvinnor som är enorma. 

Men ska du verkligen utsätta henne för detta? Hon kan bli helt förtvivlad när hon ser sig själv i spegeln.

Jag kanske var otydlig, men hon är inte enorm. 
    Hon har XL i damkläder. 
    Hon handlar sina vanliga kläder i de "vanliga" affärerna. 
    Det är mer kroppsformen som inte stämmer överens med de modeller som visar dessa lite större plagg. 
  • Tremere
    Anonym (The bug) skrev 2025-01-30 18:40:54 följande:

Kolla på snagtights.eu, de har verkligen alla storlekar som finns.

Tack, vi ska kolla där. 
  • Anonym (Undrar)
    Tremere skrev 2025-01-30 19:05:34 följande:
    Vad spelar det för roll? 
    Jo, vi letar tillsammans, så hon vet. 
    Ja du, för att många kvinnor inte vill att deras män ska välja underkläder till dem. Det är något man ofta vill välja själv. SÄRSKILT om man är kraftigt överviktig.
  • Tremere

Jag tror min TS missförstods lite. 
    Jag kanske var otydlig. 
    Men min fråga är vilken typ av underkläder som ni tror skulle passa någon med en gynnsam kroppsform. 

Jag älskar min fru och vi håller på med en viktresa båda två. Vi är också väldigt medvetna om våra kroppar. 
    Men tanken är att lite fina underkläder kunde liva upp och ge inspiration. 

• Tremere
    Anonym (Undrar) skrev 2025-01-30 19:09:11 följande:
    Ja du, för att många kvinnor inte vill att deras män ska välja underkläder till dem. Det är något man ofta vill välja själv. SÄRSKILT om man är kraftigt överviktig.
    Ah.. Jag fattar. 
    Ja, det förstår jag. 
    Men vi letar tillsammans. 
    Hon kommer självklart att få välja, men jag ville bara få lite tips på vad som kan passa. 

Fattar ju att en typ kroppsstrumpa kan se lite kul ut. 
    Lite barbamamma FörvånadFlört
  • Anonym (Ylva)

Snygga underkläder sporrar verkligen till att försöka kämpa extra med vikten...

Jag var xxl och allt eftersom jag började gå ner köpte jag lite fina underkläder och det lyser upp min dag... även om det bara var jag som såg dem...

Och om du finner henne sexig i underkläderna och visar det så kommer hon också känna sig sexig som kan ge det till dig... 

Svar på tråden Sexiga underkläder för tjocka