Jag är en idiot
Vänta va? Varför skulle det vara något fel på dig för att du är bakfull? Eller har du fortsatt dricka sedan dess och kan inte sluta och därmed arg på dig själv? Hänger inte med
Vänta va? Varför skulle det vara något fel på dig för att du är bakfull? Eller har du fortsatt dricka sedan dess och kan inte sluta och därmed arg på dig själv? Hänger inte med
Gör så gott du kan för att skärpa till dig inför mötet, du får absolut inte lukta alkohol iaf! I värsta fall, omboka mötet!
Vad menar du med att du betett dig som en idiot, vad är det du gjort som är fel?
Alla är väl trötta dagen efter. Alkoholen lär gått ur även om du är ovan för du drack väl inte till kl 05 imorse?
Jag drack igår, kom hem vid fyra och somnade i soffan sittande.
Jag skäms över mig själv
Jsg tycker synd om mina barn
Jag vill typ skjuta mig själv men jag måste ju vara här och äga vi min egen idioti
Ibland önskar jag att jag bara kunde vara korkad och ge upp allting
Jsg hatar mig själv och jag vill bara låtsas att jag inte finns
Men varför denna ångest?
Var barnen själva hemma? Fick de ta hand om dig när du kom hem eller? Dricker du ofta?
Om du har en partner som tog hand om barnen och detta var en engångsgrej ser jag inte anledningen till att se ned på dig själv så rejält som du gör?
Självklart bör du ju inte dricka så du däckar sittande i soffan men vad är det som hände egentligen, som skapar denna reaktion att du pratar om att gå och skjuta dig själv?
Du kan gå och prata med en psykolog direkt på vårdcentralen. Ofta kan du boka själv direkt så du behöver inte ens prata med någon. Kostar inte mkt heller, 100 kr sådär. Det vore kanske en bra grej?
Om man borde omboka eller inte alltså