• Anonym (A)

Han är typ bästa vän med sina barn och vice versa

Du har inga egna barn? 
    Jag har två barn, som visserligen är yngre än hans men jag kan förstå honom. Min äldsta blir 12 och ju äldre han blir desto mer vill jag umgås med honom. Vi delar samma intressen och han håller på stt bli en vettig människa som jag är stolt över. Jag tycker inte att din man låter konstig på något sätt? Att ungdomarna får komma och gå som det vill är fint och det är ju trevligt att de vill umgås så mycket. 

• Anonym (A)
    Goneril skrev 2025-01-29 22:16:36 följande:

En positiv egenskap att engagera sig i sina barn, men TS måste nog inse att hans känslor för henne har svalnat. Det var nyhetens behag; kanske har han också lite dåligt samvete för att han planerade aktiviteter med TS i stället för att umgås med barnen.                                                                                                                                     Säkert en fin man, men TS, backa ur relationen. Leta upp en barnfri man så du kan få ett socialt liv med middagar och även umgänge på tu man hand. I ditt ställe skulle jag verkligen känna mig som femte hjulet under vagnen. Han har tröttnat men är lite finkänslig så därför säger han inte det rent ut. Det som folk gör räknas, inte det de säger. Hitta en likasinnad och tacka för dig, TS.

Både jag och min särbo har barn (fast inte med varandra) och är rörande överens om att barnen alltid kommer först. Vi har starka känslor för varandra. Jag tycker att det är positivt att har en nära relation till sina numera unga vuxna barn. Så jag vet inte om ts kille har tröttnat? Det normala är väl att man prioritera sina barn?
  • Anonym (A)
    Anonym (Va?) skrev 2025-01-30 05:24:18 följande:
    Jag prioriterar inte alltid mina vuxna barn före mitt och min särbos tid tillsammans.
    Ska man behöva sätta de vuxna barnen i främsta rummet resten av livet eller?
    Ett är 21 och har precis flyttat hemifrån, det andra är 18 och bor fortfarande hemma. 
Svar på tråden Han är typ bästa vän med sina barn och vice versa