-
Stor igenkänning på det där. Är på rd7 och försöker inbilla mig att mensvärkskänningarnar är något annat eller ren inbillning.Kruxokrax skrev 2025-03-11 20:16:00 följande:Men vad kul, grattis!! 🥹 Ska försöka ändra inställning till mina mensvärkskänningar (rd 6), men tycker det är svårt när det är en så bekant och deppframkallande känsla
-
Ruvardag 18 fick jag, men kommer garanterat testa ett par dagar tidigare.VSGJ2025 skrev 2025-03-11 21:56:49 följande:Håller tummarna för dig! När ska du testa?
-
Uppfattar att man kan få falskt positivt 10-12 dagar så jag försöker hålla mig till 12+ för att testa. Sist testade jag redan på dag 10.VSGJ2025 skrev 2025-03-12 07:53:57 följande:Det förstår jag verkligen! När vi gjorde ett naturligt försök sist jag faktisk hade en ägglossning (haft 2 naturliga på över 1,5 års tid) tror jag att jag började testa redan efter en vecka. Man är ju så otålig! Tyvärr Var det inget för oss den gången. Bättre lycka för er 🥰
-
Så himla tråkigt att höra. Stor styrkekram! fantastiskt starkt att du försöker se de positiva i det ledsamma. Unna dig att få vara riktigt besviken och ledsen innan du samlar dig och kör på igen.Jassan123 skrev 2025-03-17 18:19:46 följande:
Ultraljud idag v.8 (7+4) . Det fanns inget hjärtslag ... känner mig så tom .. 😭
Försöker se positivt på att jag iaf vet att jag kan bli gravid och hoppas innerligt att något av dom 3 vi har i frysen kommer välja att stanna hos oss 😢
-
Håller tummarna för dig nu att det får gå hela vägen!Kruxokrax skrev 2025-03-19 15:54:12 följande:
Så skönt med lite medvind! Hoppas verkligen att du kan slappna av och ha det bra till insättningen, det är ju verkligen en tärande process?
Jag är rätt chockad och så lycklig över att jag hade fel - jag har plussat. Efter några euforiska dagar (tjuvtestade såklart) har jag börjar noja lite över både det ena och det andra men det är så jäkla uppfriskande att få oroa sig över andra saker än att bli gravid. Och framför allt är det så skönt att plusset kan komma trots att man är superstressad, inte klarar av att tänka positivt och så vidare. Hoppas att det kan ge någon lite hopp ❤️
Har fortsatt mensvärk som kommer och går och spända bröst, men i övrigt inga symtom.
Håller tummarna för att det ska gå vägen, både för mig och er ❤️