Inlägg från: Anonym (Va) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Va)

Om du inte får någon respons?

Jag skulle ha gett upp för länge sedan. Du märker inte på andningsfrekvens, rörelser, ingenting? Hon ligger där som en död fisk som plötsligt spritter till liv i en orgasm....?

• Anonym (Va)
    Joyho skrev 2025-01-27 14:43:25 följande:

Jag skulle nog tolka det som att hon/han ställer upp på nåt den egentligen inte vill eller är sugen på. Att hen inte njuter av närheten och samspelet men kommer ändå av den rent fysiska stimulansen. 
    Om du tänker såhär: Om du inte skulle ta initiativ, hade hon/han gjort det då? Om inte så är hen förmodligen inte så intresserad.
    Det finns personer som får orgasm av våldtäkt också, det innebär inte att de njuter av situationen.

Ouch, ja där har du något... Det kan tyvärr vara så att hon egentligen inte känner för det men mer "låter det hända"...
  • Anonym (Va)
    Joyho skrev 2025-01-27 15:11:19 följande:
    Jag dömer inte. Jag har varit i exakt samma situation. Och det var en tung insikt. Men när väl poletten trillat ner hos mig så kändes det bara så fel och äcklande.
    Jag slutade ta initiativ. Då upphörde också sexlivet helt.
    Nä jag dömer inte heller ts, han tror ju att han gör något rätt och hon säger bara att det är skönt. Då kan man omöjligt tro annat än att det är ok.
Svar på tråden Om du inte får någon respons?