• Anonym (man)

Porrfilm

Kan kvinnor som mot betalning deltar i porrfilmer betraktas dom prostituerade?
    önskar synpunkter på detta från både kvinnor och män.

• Svar på tråden Porrfilm
  • Anonym (.)

Vad är männen då som gör money shots?

• Anonym (Avensis)

Nej, det tycker jag inte. Varken män eller kvinnor. De spelar in en film. Nu pratar jag om filmer där de medverkande gör det frivilligt. 

Men sedan är det mesta av sexindustrin väldigt kriminell, med trafficking, pedofili, kidnappning av barn och unga vuxna som säljs och utnyttjas. Omsätter miljarder och skördar många människors liv. 

• Dr Nail

Jag anser att alla som jobbar med sin kropp är prostituerade. Städerskor, vårdjobbare, byggarbetare - de är prostituerade som säljer sin kropp. 

Ja, porrstjärnor likaså.

• Anonym (Avensis)
    Dr Nail skrev 2025-01-26 12:53:22 följande:

Jag anser att alla som jobbar med sin kropp är prostituerade. Städerskor, vårdjobbare, byggarbetare - de är prostituerade som säljer sin kropp. 

Ja, porrstjärnor likaså.

Då är alla prostituerade. För vem använder inte kroppen när de arbetar?
  • Dr Nail
    Anonym (Avensis) skrev 2025-01-26 12:56:23 följande:
    Då är alla prostituerade. För vem använder inte kroppen när de arbetar?
    Kanske inte alla men de flesta av oss är horor, yes.
  • Anonym (())

Jag ser det absolut som prostitution då dessa kvinnor och män får betalt för att ha sex, även om det inte sker under en mörk och dimmig kväll i ett gatuhörn. 

Tycker rentav att det på något sätt är värre att prostituera sig via porr eller OnlyFans-konton eftersom dessa människor förevigar sig själva via TV och internet. Samt att de gör sig tillgängliga för hela världen genom dessa medier. På så sätt kommer de aldrig undan stämpeln som just horor.

Inget privat eller heligt finns längre kvar i den egna sexualiteten när alla ens mest privata delar och akter fläkts upp för vem som helst att se. Det finns nog inget annat sätt att göra sig mer billig på än genom O.F. eller annan porr i media. Prostituerade är dem definitivt, allihop.

• Anonym (A)

Både kvinnor och män, ja.

Svar på tråden Porrfilm