Svår kärlek
Akta dej för att låta honom styra med nån som ska renovera din lägenhet. Sånt kan man ta sen o då ska du göra de o inte han. Du känner honom inte riktigt privat. Akta för att dra in honom i sånt om han redan har mycket i sitt liv. Sen vet du ju inte garanterat allt ?skit? som händer i hans liv. Jag ser varn8ngsklockor när de handlar om att hjälpa till . Sen ber de om pengar o sen drar dom?. Så ta de försiktigt. Låna aldrig ut o låt bli o renovera bostaden om de är hans vänner osv. Risken r stor att du blir lurad. Har själv blivet lurad på pengar på så sätt av en kille som skulle hjälpa mig. Han var min osv o jag började se lite varningsklockor osv. Han fick pengar från mig sen så fixade sk hans vän o han skit dåligt målat köket var ej uppsatt helt. Saker förstörda, golvet leds ej rätt. Tom ja kunde allt själv men då kärleken är blind. Kökets skåp hade dom inte ens satt fast o de rasande ner släppte från väggen. Ingen blev skadad som tur är. Han /dom använde ej sakerna som ja hade köpt osv. Har nu gjort om köket helt men badru,,et vart slit dyrt o sen skit fult så de blir om nåt år igen. Fick veta att dom hade aldrig lagt ett klick golv el satt upp kök någonsin o han el dom var inte nån jävla byggare heller. Jag kunde allt själv hundra gånger bättre. Men då han fiskade o ville hjälpa mig så lät ja honom göra de o så ville han ha lite pengar. Men mmm du lurade mig så de jag vill komma till Låt ingen hjälpa dej med renoveringen bara för dom säger det,,, Så kanske du slipper bli lurad