• Swedman

Svår kärlek

Jobbigt läge. Det du kan kanske göra är att fråga om du kan hjälpa honom på nåt sätt - mer än att bara prata. Finns det nån kontaktyta mellan ditt yrke/ditt kunnande och hans företag och besvär?
    Jag menar att du har allt att vinna och inte så mycket att förlora eller?

• Swedman
    Anonym (Tjej 29) skrev 2025-01-21 02:05:41 följande:

?Tror du ser själv allt skit jag har hållit på med. Men vad tänker du liksom att du vill göra? Jag vill bara att du inte ska ha så höga förväntningar för att jag vill verkligen inte göra dig besviken. Låter det rättvist??

?Okej för att det sista jag vill göra är att såra dig så det är det som är viktigaste för mig. Men sålänge jag är i Stockholm så har jag inget emot att tillbringa mysiga dagar med dig om det är det du vill och ifall det känns jobbigt eller något så får du säga till så kommer jag respektera det. Jag vill verkligen inte såra och liksom säga som det är för att jag vill inte att du ska känna dig sårad. Förstår du hur jag tänker? ♥️? så skrev han nu ikväll. Är väl ändå fint tänker jag att han tänker på att inte såra mig, känns ju då som om han ändå bryr sig. Annars skulle han inte skrivit det alls.

Hade det varit jag så hade jag kört på ändå trots risken att bli sårad som fan...eller besviken. Jag menar, riskerar man inget så vinner man inget heller.
  • Swedman
    Anonym (Tjej 29) skrev 2025-01-25 16:23:44 följande:

Vi skrev lite mer i måndags och han skrev sen då detta: 

?Men då gör vi så att vi ses då och då och bara njuter av varandras sällskap och så tar vi det därifrån?. Låter det bra?♥️

Hur tolkar ni det exakt?

Man vill gärna att en ny möjlig kärlek ska agera på exakt samma sätt som en själv men så är det tyvärr inte. 

Hade jag varit du hade jag fortsatt träffat honom. Du vet av riskerna med ert förhållande och jag tror du vet av när du ska hoppa av - eller ge det lite mer tid.
    Du vet av riskerna att du kan bli besviken. Till sist kanske du ska ge han ett ultimatum men gör han lite mer beroende av dig.   Vem vet..

• Swedman

När jag blir kär så seglar alltid hon upp som Prio1 - oavsett vad jag har runt mig. Jag skulle direkt försöka involvera henne på nåt sätt även om jag hade mycket runt mig för tillfället. Jag skulle ju vilja ha henne vid mig varje dag. 
    Men det är jag det....

Svar på tråden Svår kärlek