Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

Varför blir vissa män som galna när rumpan dallrar?

Är en kvinna med lite väl tilltagen (i mina egna ögon) rumpa som blivit fascinerad av hur män verkligen älskar att den dallrar eller skumpar eller vad man nu ska kalla det. Själv upplever jag den som en sladdrig geléklump typ. Har inga problem att förstå att män tycker en kvinnas rumpa kan vara sexig men just denna fascination vid dallret har jag svårt att förstå. Är förstås glad att de uppskattar min rumpa men undrar vad exakt som de tycker är så sexigt med det. Och för tydlighetens skull, syftar på män jag haft sex med och inte random män. 

• Svar på tråden Varför blir vissa män som galna när rumpan dallrar?
  • Anonym (Q)
    Anonym (J) skrev 2025-01-20 15:22:38 följande:

Haha, kan tänka mig att de gillar det :) Hade man nog själv med gjort om man vore kille. Vore väl värre om de inte gillade det.

Ja det är klart att det vore värre om de tyckte det var direkt osexigt men jag förstår bara inte vad som gör det så sexigt. 
  • Anonym (Q)
    Anonym (Mr) skrev 2025-01-20 16:25:44 följande:

Jag älskar dallrande rumpor men det beror förstås på också hur den ser ut och hur rumpan förhåller sig till resten av kroppen. Kan förstås inte svara på VARFÖR jag tycker det är sexigt, bara ATT jag tycker det. 

Jag kan gå igång att se rumpan dallra medan hon går och jag tycker det är skönt och eggande att klämma på en sådan rumpa och ev känna dallret i händerna (om hon tycker det är ok). 

Bättre än så kan jag nog inte förklara. Hoppas det var till hjälp.

Tack! En man som i alla fall försöker förklara. Att tråden inte var för män som tycker dallrande rumpor är osexigt trodde jag var glasklart men några måste ändå skriva och påpeka det. Trist.
  • Anonym (Q)
    Anonym (C) skrev 2025-01-21 09:14:25 följande:

Haha, jag kan relatera till min man direkt. Han är helt galen i min dallrande rumpa och jag ser det bara som positivt även om jag själv önskar att den dallrade snäppet mindre. Det knäppa med honom är kanske att han också tänder på att jag känner att den dallrar när jag går vilket jag kan göra beroende på hur jag är klädd. Det är udda men inget negativt. Var nöjd med att dina älskare avgudar din rumpa istället för att de får avsmak som vissa i tråden. Alla har sina preferenser och det är nog inte alltid lätt att förklara vad det är som gör att man har de man har.

Du har rätt, jag ska vara nöjd och inte grubbla. Och jag är glad för att de gillar det. 
Svar på tråden Varför blir vissa män som galna när rumpan dallrar?