Inlägg från: Just Precis |Visa alla inlägg
  • Just Precis

Gav han henne barn av kärlek?

Äh folk får väl ha vilka arrangemang de vill, sen är det förstås sorgligt om det är en instabil person som blir själv med barnen, som det verkar här, men pappan verkar å andra sidan inte heller supermogen. Jag har inte jättesvårt att tänka mig det här scenariot med en jag-svag man och krävande kvinna. Och jag tycker ju att han är lite puckad som inte förutsåg detta samt (om det är sant att det gått till såhär) att han gjorde det en andra gång (?!), men i teorin måste man relationellt sett förstås kunna agera som spermadonator enligt egen överenskommelse. Finns väl en massa barn som bara har en aktiv förälder av olika skäl.

• Just Precis
    Anonym (du är elak) skrev 2025-01-19 23:37:58 följande:

Vilken dålig vän du är TS. Falsk. Startar trådar om din kompis, håller på hennes ex. Varför är ni ens vänner?

Håller inte alls med. Om folk tänkte själva och inte alltid höll på ?de sina? bara för att de var på samma lag skulle världen vara en mycket bättre plats.

Att skapa en anonym tråd när man undrar vad f*n ens kompis håller på med gör väl varken till eller från för relationen eller kompisens liv. Om något är det kanske just det man behöver göra, ventilera, för att palla ställa upp för sin kompis, även om man tycker att hen har fel ibland. Tagga ner.
Svar på tråden Gav han henne barn av kärlek?